Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترش کردن معده در بارداری
سلان من در هفته دوازدهم بارداری هستم معدم خیلی ترش میکنه اصلا نمیتونم چیزی بخورم خیلی اذیتم چکار کنم
- هزینه عمل تنگ کردن واژن چند میشه والان باوجود کدونا عمل انجام میدید
- سرکلاژ شکمی
با سلام خانووم دکتر من یکماه که تهران سرکلاژ شکمی انجام دادم یک هفته هستش که زیر دلم و کمرمو پاهام همش درد دارن تکرر ادرار هم دارم البته از قبل داشتم بیشتر شده چه کنم طبیعیه
- بیماری زنان
سلام خانوم دکتر من یه سونودادم نوشته یک کیست بااکوی داخلی به ابعا۳۵.۳۴میل درتخمدان چپ دیده شدکه میتوا ندبنفع اندومتریومایاشدلیگامان یورتروساکرال ضخیم میباشد لطفن راهنماییم کنید دلشوره دارم ممنون وسپاس
- پریود
باسلام . بیبی چکم منفی شد ولی زمان پریودم عقب افتاده دلیلش میتونه چی باشه؟ آیا امکان داره بیبی اشتباه کرده باشه؟
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- نازایی
سلام قرص کلومیفن امپول hcb به بارداری کمک نمیکنه؟
- آیا باردار میشوم؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند خواستم بپرسم آیا باردارمیشوم یا خیر؟
- سونوگرافی های بارداری با برق اضطراری
سلام ببخشید ی سوال داشتم من تو سونو های بارداریم رفتم سونوگرافی دوبار برق رفته بود و سونوگرافی NTوNB تو ۱۲ هفته و ۴ روز و سونوگرافی آنومالی تو ۱۸ هفته و ۵ روز رو موقعی انجام دادم که برق رفته بود و مرکز سونوگرافی گفت به اضطراری وصل هستیم میخوام بدونم ممکنه نتیجه سونوگرافی ها به خاطر این حالت غلط بشه؟
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- سوزش بخیه سزارین
سلام خانم دکتر من سه سال و نیمه برای دومین بار سزارین شدم مدتیه که انتهایی بخیه ام متورم شده و گاهی اوقات تیر میکشه مخصوصا تو پریودی بنظرتو عفونته یا میشه بعد چند سال باز شده باشه
- عمل
سلام و عرض ادب خانوم دکتر من یه زایمان زودرس داشتم بدون سرکلاژ و میخوام شما برام سرکلاژ شکمی انجام بدید چون بعد زایمانم واقعا داغون شدم و میخوام راه مطمئن تر انتخاب کنم از نظر شما مورد قبوله؟
- پریود نامنظم
سلام وقتتون بخیر چند روز دیگه مسافرم چند روزه پریود شدم میخوام زودتر پاک بشه ممنون میشم یک راهنمای کنید؟؟
- سوال
سلام. اولین رابطم با همسرم دخول کامل نبود. تا یه حدی بود چون من درد داشتم. خونی نیومد. بعد از اون من رفتم بیرون و داشتم پیاده روی میکردم که احساس کردم یه چیزی ازم اومد و زیر شکمم و شکمم یکم درد گرفت. لکه های قهوه ای بود که کم کم با ترشح پاک شد. بعد از اون اتفاق که دخول کامل داشتیم دیگه خونی نیئومد. دردم نداشتم. اون لکه ها بخاطر پارگی بکارت بوده آیا؟ معاینه نشدم از اونموقه تا الان چندسال میگذره اما خودم فکر میکنم بکارتم حلقوی معمولی بوده.
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر،آیاخودارضایی به مدت چندین سال باعث تنبلی تخمدان پلی کیست میشود؟
- جوش باسن
سلام روی باسنم جوش های ریزی در اومده که انگار زیر پوستن یعنی روشون سفید نیست.. این ربطی به عفونت تناسلی داره؟ الان کمتر شدن اما وقتی دست میزنم زبر هستتن
- پاپ اسمیر
سلام. خسته نباشید خدا قوت. عدرمیخوام من ۵۳ سالمه، حدود یک سال یا بیشتره که پریود تشدم، مدتیه ترشحات واژن دارم، زرد مایل به سبز به همراه بو. و بی اختیاری ادرار
در ازمایش پاپ اسمیر زده atrophy و reactive cellular changes associated with inflamation. همچنین serve و p2 رو هم علامت زده. خطرناکه؟ متشکرم - ادامه سوال.،
سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب منو بدی راستش آون موقع نمیشه گفت خود ارضایی فقط ازروی کنجکاوی انگشت وسطم رو توی دستشویی در حالی که نشسته بودم فرو کردم. البته آون موقع پریود بودم. 13 یا 14 سالم بود یکبار از طریق یک آینه کوچک نگاه کردم ودیدم پرده ای سفید را ولی فکر کردم ترشحات سفید است. ترشح سفید چسبناک دلیلش چیست. چکار کنم که کم شود. لطفا کمکم کنی آیا پرده ام پاره سالم است یا نه
- تاریخ انقضا چهطوری متوجه بشیم


