Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم هتروژن دیده میشودیعنی چی؟
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- درد لگنی
سلام .خسته نباشید من ۵۲ سالمه .در سونو گرافی شکم و لگن که چند روز قبل از من گرفته شده. نوشته شده چند کانون ظریف کلسیفیه در کاویته آندومتر رویت شده .... این موضوع نگرانم کرده لطفا توضیح بدید .
- قرص جلوگیری
سلام من ی ماه خونریزی داشتم دستگاهم داشتم اول سونو رفتم ک تنبلی تخمدان گرفتم ی هفته سیپروترون کامپاند خوردم بند نیومد ی هفته قرص مارولین ازآخر دستگاهمو برداشتم با قرص اچ دی بند اومد بسته کاملو خوردم دوشب قطع کردم پریود شدم حالا میخام باقرص جلوگیری کنم بنظرتون چ قرصی بخورم
- تنبلی تخمدان
س من16ساله ام دو سال شده قرص متفورمین واسپرولاکتین می خورم فایده ندیدم الان دو ماه نخوردم وعادت هم نشدم دکتردیگری کفته اتیسترون مصرف کنم نمدانم چه بکنم لطفا مرا راهنمایی کنید
- سلام من بی دلیل دلم پر میشه ومیخوام گریه کنم وشب خوابم یاد و همش سردمه شما نظرتون در این باره چیه؟ آیا افسردگی گرفتم یا کم خون نی دارم
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- ازمایش ازدواج
سلام وقتتون بخیر من دختر هستم و ۲۴ سالمه من قرار هست ک با یه اقایی ازدواج کنم ک اون اقا برادرشون یک پسر بچه با بیماری سندورم داون دارند میخواستم بدونم ک امکان اینکه این اقا هم این ژن رو داشته باشند هست ؟ قبل از ازدواج ازمایشی هست ک متوجه این موضوع بشم ؟ و ایا درمانی هست ؟
- خدا جان
سلام خانم دکتر ۸ماه شده که سزارین کردم وبچه ام همون ۲۰ روز اول فوت کرده و می خام حامله بشم اقدام هم کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته چی کار کنم که حامله بشم آیا مشکلی که نداره که تا الان حامله نشدم چون اصلا حال روحیم خرابه از وقتی که بچه ام فوت شده وفقط وقتی حامله بشم حالم خوب میشه لطفاً راهنمایی کنید
- خوردن عرق نعنادر بارداری
سلام هفته ۱۱بارداری هستم،معده درد شدید دارم و سه بار اون هم دوبار متوالی و یک بار هم با فاصله یک روزه عرق نعنا خوردم ته استکان همراه با چای،بعد از گذشت یک روز ترشحات قهوه ای رنگ دارم،نگرانم،خطر سقط وجود داره؟چه کاری باید انجام بدم؟
- بقای سقط جنین
سلام من ۳۴سالم ۴اسفندسقط داشتم که خونریزی شروع شداما سقط نشدتا۱۶فروردین سقط شداماهنوزم خونریزی ایم قطع نشده از۴اسفندتاالان بکوب عادتم الانم بخاطراینکه خونریزیم قطع شه ۸روزه قرص ال دی میخورم اما همچنان عادتم ادامه داره چی کنم که قطع شه
- مهم
سلام ۴سال ازدواج کردم هنوز دخترم ،دکترم رفتم دکتر معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستی ،راهی وجود نداره که مشکلم حل بشه؟سنم بالاست دلم بچه میخواد،لطف میکنین راهنماییم کنین مشکلم حل بشه،دلم میخواد پیش دکترای دیگه هم برم ولی میترسم چند نفری ویزیت کنن من خجالت میکشم مشکلم رو بگم
- توده هایپواکو
سلام مادرم 48سالش هستش در سینه چپ توده هایپواکو دیده شد اندازه6×4 آیا خطرناک هستش
- در مورد زگیل در واژن
داخل واژنم چن تا دونه حس میکنم خیلی فکرمو مشغول کرده .نظر شما چیه
- پریود نشدن
سلام من ۱۱ اذر پریودیم شروع شد و کامل بود ۲۲ اذر نزدیکی داشتم و بالفور قرص تنسی خوردم ۲دی ماه بمدت دو روز خونریزی کم داشتم اما همش درد دارم امامریض نشدم تا ۲۶دی ی لکه دیدم اما درد کمر زیاد دارم تست هم میزارم منفی هس ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم این ک کیست کورپوس لتئوم باعث میشع باردار نشیم!؟
- ضخامت رحم*
سلام،من سه ماهه پریود نشدم آزمایش بارداری دادم منفی بود و در داخل سونو بهم گفتن ضخامت رحم 17 هست و زیاده آیا احتمال سرطان وجود داره؟
- سپاس فراوان
سپاس فراوان برای اینکه به تمامی سوالاتم پاسخ فرموندین وبخاطر اینکه وقت گرانبهاتون رو دراختیار من وبقیه عزیزان میگذارین ... خداوندعمرباعزت نصیبتون کنه.و قال الله تعالی(من لایشکرالناس لایشکروالله).
- اقدام برای بارداری
سلامخانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدانم دارم 34سالمه رفتم دکترداخلی بهم گفت تیروئید کم کارهم دارم ازمایش وسی تی اسکن نوشت دیدم دارم الان 3روز قرص تیروئید لووسین میخورم ویتامین eهم نوشته،،،دکترزنان رفتم قرص لتروزول لتراکس هم برام نوشت گفتش باید مدروکسی پروژسترون هم بخوری که اونم میخورم حالا اقدام به بارداری کردم مشکلی نداره؟؟؟قرص تیروئید هم میخورم میخوام باردار بشم 14فروردین پریدشدم بعدازپریدی اقدام کردم تاببینم باردارمیشم


