Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- کیست
باسلام من بدلیل داشتم دوتاکیست دکترقرص مرولین برام نوشت گفتند روز پنجم پریودی بسته اول روشروع به خوردن کن حالا بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم الان یه روزی میشه پریپود نشدم که بسته دوم شروع کنم جکارکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام ۲۸ روزه است یک ساله تو اقدام هستم تحت نظر پزشک الان چند ماهه پریودهام قهوه ای تیره است ومن دیروز دقیق۲۸روزه پریود شدم ولی پریودم خیلی کمه وبه رنگ قهوه ای است و یه هفته قبل پریود ۲ روز درد خفیف سینه داشتم با درد ساق پا ولی ۲روزه خوب شد بعد ۳ روز مانده به پریودم درد تخمدان چپ داشتم با حالت تهوع تا امروز که پریود شدم ولی همون دردو حالت تهوع را هنوزم دارم علتش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید
- پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر. ببخشید یه سوال داشتم. تست پاپ اسمیر دادم دکتر گفت سالمی. خواستم بدونم که آیا با تست پاپ اسمیر عفونت واژن رو هم نشون میده، یا برای عفونت باید دکتر برم؟
- سرکلاز
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون خانم دکتر شما دکتر البرزی ک در شیراز هستن تائید مکنید ک من بخاطر خانواده ام ک شیراز هستن بروم اونجا و پیش ایشون سرکلاژ شکمی بکنم کارش خوبه
- بکارت
سلام ایا پاک کردن واژن با دستمال باعث پارگی بکارت میشود؟
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
- جایگزین ایزومکس چیست ممنون
من دچار یاعسگی زودرس شدم ودکترم ایزومکس تجویز کرد ولی بتازگی این قرص وارد نمیشه جایگزینش چی مصرف کنم ممنون
- فراموشی دروسبلین
سلام وقت بخیر دو ماهه دروسبلین مصرف میکنم این ماه هنوز پریود نشدم در طول دوران مصرف هم هرشب قرصمو خوردم اما ساعتش کمی جابجا شده نهایتا دو الی سه ساعت امکان بارداری وجود داره؟؟؟
- بقایای مانده بعدازکورتاژ
سلام خانم دکتر.. من درهشت هفتگی به دلیل بارداری پوچ کورتاژکردم بعداز۲۱روزسونوواژینال دادم هنوزبقایا۹*۵میلی متری مونده. چکارکنم دکترقرص کنتراسمین بهم داده. آیااحتمال داره بازنیازبه کورتاژداشته باشم
- کیست باسپتاهای نازک متعددداخلی تخمدان راست
سلام کیست باسپتاهای نازک داخلی متعدددرتخمدان۴۳میلی متر......بهم دودوزه قرصا دی دادن
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- سؤال مهم
سلام وقت بخیر اگرقاعدگی بصورت لکه بینی باشدمی شودقرص سیپروترون کامپاندرامصرف کرد؟
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید.... من عفونت دارم الان ی سال هست که عروسی کردم رفتم پیش دکتر زنان سنو برام نوشت رفتم دادم نوشته رحم septateابعاد 67در33میلی متر و ضخامت اندومتر 11میلیمنر دار لطف کنید بگید این یعنی چه مشکل چیه... نگرانم بخدا
- قرص هایمن
سلام خسته نباشید قیمت خرید قرص های من چند میشه.
- آمپول واریو
با سلام. من ماه بعد انتقال دارم دکتر این ماه بهم قرص دوفاستون در روز ۱۴ و آمپول واریوپپتیل در روز ۲۰ داده آیا با زدن آمپول حتما خونریزی میگیرم ؟و میخواستم دلیل آمپول واریو قبل انتقال بدونم اگه جواب بدید ممنون میشم
- ترشحات بارداری
سلام روز خوش بنده در هفته۱۴بارداری هستم و ترشحات مخاطی شکل سفید و کمی شیری رنگ بدون بو و خارش و سوزش دارم در روز دو الی سه بار مشاهده میکنم ایا این ترشحات طبیعی هستند؟سرکلاژ شکمی هستم ترشحات دربارداری تا چه مقدار طبیعی هستند؟
- مشکله پریودی
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۲ سالشه و و چند روزه که از پریودی اش گذشته و الان درد زیر شکم داره و یکم ورم کرده و نزدیک ۲ کیلو هم به وزن اش اضافه شده و یک کیست خیلی ریزی داره که دکتر گفت نیاز به دارو نیست خودش رفع میشه بخاطر چیه؟
- کیست تخمدان
سلام. خسته نباشيد خواستم بپرسم كيست به اندازه٢٨ميليمتر براي بارداري مشكل به وجودمياره


