Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص راکوتان
سلام خدمت خانم دکتر عزیز، سوال بنده این هستش که آیا مصرف قرص راکوتان باعث تنبلی تخمدان میشود؟؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخوردم گفته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب بخورم حالا من دارم قرص میخوردم از ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا درحالا خوردن قرص پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- بلوغ زودرس
با سلام یک سال پیش متوجه بزرگ شدن دخترم شدم که کلاس اول بود با مراجعات مکرربه پزشک و انجام آزمایش هورمونی و رادیولوژی و سونوگرافی متخصص غدد آمپول واریوپپتیل را برای دخترم شروع کردن .الان دو دوز را تزریق کردم ولی احساس میکنم رشد سینه هاش هنوز ادامه داره. چند ماه بعداز شروع درمان دارو اثر میکند. دارو رشد سینه ها را هم متوقف میکند یا فقط پریود را به تاخیر میاندازد.
- سیپروترون کامپاند
من قرص سیپروترون میخورم دوماهه سینه هام خیلی بزرگ شدن
قط کنم ب حالت اول برمیگردن؟ - رابطع بدون دخول
سلام من دختر بیست ساله هستم من چند ماهه نانزدم و رابطع بدون دخول با نانزدم داشتم و بعد ارضاع شدن چند قطرع کم خون دیدم با دومین بار میشع علتشو بگین ممنون میشم
- چ روزی باردارشدم
خسته نباشیدمن ۲۴فروردین اخرین پریودیم بودرفتم سونوزده ۱۷خرداد۸هفته و سه روزدقیقا چه روزی باردارشدم
- بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم زنگ زدم مطب برنداشتن من ماه پیش۱۹تبر پریود شدم ولی تا الان که ۲۷مرداد هست پریود نشدم شما گفتید برم از بدم امروز دادم منفی بود الان بنظر شما چیکار کنم ممکنه هنوز باردار باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- تخمدان راست دارای کیست به ابعاد ۳۷/۹در۳۴/۳با نمای همراژیک که دارای جز سالید ایزو اکو به ابعاد ۵/۳در ۶ در جدار فوقانی آن می باشد یعنی چه؟خطرناکه
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- درموردسونوگرافی
آندومتر ضخامت بالا دارد 13mm اثری از ساک حاملگی دیده نشده ناحیه اکوژن به اندازه 32*14mm در سگمان تحتانی رحم دیده می شود. علائم بنفع incomplete وretainedtissue اندک می باشد. جریان عروقی در داخل ناحیه فدق دیده نشده. توصیفاتبه نفع لخته های در حال دفع میباشد
- زنان
قرص دوفامد مصزف میکنم برای تنبلی تخمدان من تو این دوره ک داشتم میخورم وسطش پریود شدم همیشه دوروز بعد قط قرص میشدم الان چیکار کنم قرصو رو ادامه بدم یا نه
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام فروردین ۹۹ سزارین شدم. الان ۶هفته باردارم..امکان زایمان طبیعی برای من وجود داره؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- پرمویی
با سلام دکتر من دختر 22 ساله هستم با سابقه کم کاری تیرویید از کودکی تیروییدم کنترل شده ست و دارومصرف میکنم. فقط مدتیه دارومو قطع کردم و پرمویی و جوش های شدید بازو و صورت پیدا کردم پریودم هم منظمه میخواستم بپرسم این علایم از تیروییدم میتونه باشه؟ به ویژه پرمویی زیر چانه... و اینکه لازم هست سونوگرافی انجام بدم چون تیرویید تنبلی تخمدان هم میاره متشکرم ازتون... و میخواستم بپرسم با اینکه پریودم منظمه ممکنه تنبلی داشته باشم؟
- قرص وروژست
سلام دو ماه کامل بخاطر اندومتریوزم قرص وروژست مصرف کردم که علائم افسردگی شدید پیدا کردم تصمیم گرفتم قطعش کنم الان ۶ روز که دیگه نمیخورم ولی طی سه روز اخیر درد بسیار شدیدی توی رحمم و کمردرد شدید دارم دلیلش چیه
- سنو گرافی رحم و تخمدانها
مایع خفیف در کاویتنه اندومتر منظورش چیه؟
- سونوگرافی
با عرض سلام. ببخشید درمحل سزارین قبلی ایسموسل به ابعاد ۱۲×۷ mm دیده میشود یعنی چی؟ ایسموسل چیست؟؟؟ تشکر
- لابیا
سلام من احساس میکنم واژنم تغییر شکل داده دوبار هم رفتم دکتر گفتن عمل لابیاپلاستی باید انجام بدی من به شدت از واژنم وحشت دارم انگار شبیه اسپرم شده لطفا راهنمایی کنین


