Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام باردارهستمبارداریچهارمم هست حالت ضعفشدیددارمگاهی اوقاتدرددرقسمتپاین شکموپشت احساسمیکنمبهخاطرکرونامیترسمبرمدکترتقریباسن حاملگیم سه ماههاستمیتونمقرص کلسیم مصرف کنم
- بارداری دیررس
سلام. شب بخیر. زایمان دیررس چه نوع زایمانی هست؟..و به چه علت رخ می دهد؟ خسته نباشید
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- کیست نوباتین
سلام خسته نباشید.توی سونوی رحمم چندتا کیست نوباتین با حداکثرسایز 9میلی متر نشون داده.میخاستم بدونم این کیستا چی هستن؟وایا مانع بارداری میشن وایا درمان خاصی لازم دارن؟ممنون
- آیای اکوی هموژن نرمال است؟
سلام وقتتون بخیر یک روز بعد از پریودی سونوی واژینال دادم که ضخامت آندومتر 2.8mm و دارای اکوی هموژن است و بقایای جفتی به درستی مشاهده نشد
ماه قبل به حجم یک سی سی بقایا داشتم میخواستم ببینم طبیعی هستش و بقایا کاملا دفع شده؟
اندومتر که اکوی هموژن داره نرماله؟ - پارگی پرده بکارت؟
سلام خانم دکتر من ۳۹ ساله مجرد هستم میشه با مالش و خارش پرده بکارت پاره شه بدون اینکه چیزی داخل بشه؟
- Reprostasis
قرص Reprostasis Preconceptual یا Reprostasis max تاثیرگذاز تر است یا semenax
- توده درقلب جنین
سلام ببخشید من درهفته ۱۸ی سونودادم ک میگن ی توده درقلب جنینه.البته سونو Ntنرمال بوده و۱،۴بوده ولی خیلی نگرانم بقیه چیزاش سالم.اولین فرزندمه
- ممنونم اگه سریع پاسخ بدی
سلام وقت بخیر یک سوال داشتم اگه خانمی یک سال همسرش فوت کرده .بعد یک سال محرم یک میشه و رابطع جنسی برقرار میکنن بعد مدتی این خانم ازدواج میکنن با شخص دیگه اگه همسر جدید درخواست معاینه کنه اینا مشخص میشع این خانم در این تایم یک سال رابطه جنسی داشته
- پرمویی
با سلام دکتر من دختر 22 ساله هستم با سابقه کم کاری تیرویید از کودکی تیروییدم کنترل شده ست و دارومصرف میکنم. فقط مدتیه دارومو قطع کردم و پرمویی و جوش های شدید بازو و صورت پیدا کردم پریودم هم منظمه میخواستم بپرسم این علایم از تیروییدم میتونه باشه؟ به ویژه پرمویی زیر چانه... و اینکه لازم هست سونوگرافی انجام بدم چون تیرویید تنبلی تخمدان هم میاره متشکرم ازتون... و میخواستم بپرسم با اینکه پریودم منظمه ممکنه تنبلی داشته باشم؟
- کیست اندومتریوز
سلام من دختری 36ساله هستم که یک سال و نیم پیش مورد جراحی کیست اندومتریوز که ده سانت بود قرار گرفتم مجرد هستم و باز دوباره سونوگرافی دادم و الان کیست من پنج سانت هست دکتر برام قرص مارولون تجویز کرده که بخورم خیلی نگرانم که دوباره بخام عمل کنم چون عمل من عمل باز بود طبق تشخیص پزشک و به نظر شما من فریز کنم تخمدانمو برای بچه دار شدن کار درستیه؟
- فیبروم وپولیپ
سلام.خسته نباشین خانوم دکتر.من یه پولیپ به اندازه ۸.۴ ویه فیبروم ساب سروزال به اندازه ۱۷.۱۵میلی متر دارم.قصد بارداری دارم دکترم گفتن برای پولیپ باید کورتاژ تشخیصی انجام بدن وبااین سایز فیبروم می تونم باردار شم.می خواستم لطف کنین نظرتون رو بفرمایین.ممنونم
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- پلاکت
خانم دکتر من دیروز سوال پرسیدم در مورد پلاکت،۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم که آزمایش دادم و پلاکتم ۱۴۳ بود شما فرمودید نرماله،ولی رنجه نرمالو تو آزمایش زده ۱۵۰ تا ۴۰۰،من خیلی نگرانم و میترسم یه بیماری داشته باشم تروخدا کمکم کنید
- اکوژن تخمدان چپ چیست
- زایمان زودرس
سلام وقت بخیر من زایمان زودرس داشتم . در هفته ۲۷ کیسه آب پاره شد . طول سرویکسم ۶ بود. سرکلاژ داشتم و پساری . در طول بارداری فانل شدم و طول سرویکسم مدام کم میشد . استراحت هم داشتم. داروهامم کامل بود . علت پارگی کیسه آب همون کوتاهی طول سرویکس و فانل شدن هست یا مثلا کم بودن حجم رحم هم میتونه علت باشه ؟ ممنون
- قرص ضدبارداری
با سلام بنده پریود شدم و از روز اول پریودی دروسبلا مصرف کردم و الان پریودم ب کل قط شده چیکارکنم😔
- امکان بادارای با قرص سیبل چقد هست؟و اینکه من تو هربار رابطه انزال داخل واژن دارم
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- من دخترم ۷:۵ داره به دلیل بلوغ زودرس تا الان یکبار واریوپپتیل ۲۸ روزه زده. چند روزی هست که از سر گیجه شکایت میکنه آیا به آمپول ارتباطی داره و باید چکار کنم؟ ممنون


