Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولوتون
سلام من حدود دوماه هرهفته یه امپول پرولوتون تزریق میکنم این بار جای تزریقم کمی ورم کرده و داغه و خارشم داره دوروزه هنوز خوب نشده چیکار کنم خطرناکه هفته ۲۸ بارداری هستم
- سوال
سلام ببخشید یه سوال داشتم اگه شخصی لب های داخلی دستگاه تناسلی قسمت خروج ادرار یک قسمت و اطراف دهانه ی واژن قسمت دیگری ک ازهم جدا باشن و متصل نباشن توصیه ی شما دراین مورد چی هست آیا غیرطبیعیه؟
- سلام وقت بخیر ببخشید 4روزه نزدیکی کردم برای بارداری دکتر قرص مدفروم گفته بخورم میترسم نذاره حامله شم چرا تجویزکرده دکتر
- درد مقعد
سلام دختری ۲۲ ساله ومجرد هستم . چند سالی است که با پریود شدنم درد در مقعدم دارم. که این درد فقط در روز اول و برای چندین ساعت است. وشدت درد در ماه های مختلف متفاوت است. اگر نفخ داشته باشم یا مدفوع این درد شدید تر میشود و پس از تخیله دردم کمی کمتر میشود اما قطع نمیشه. البته با اینکه چندین بار عمل مدفوع همیشه صورت میگیرد اما گه گاهی استفراعم در اخر میکنم و گاهیم عارق میزنم. معد ه ای اسیدی هم دارم اما نیازی بقرص خوردن ندارم . بعداز خوردن قرص مسکن پس از یکی دوساعت بهتر میشوم . حال سوال من اینه ایا درد مقعد طبیعیع؟؟!
- پریود
سلام من چند ماهه پریودم نا منظم شده. یعنی اگه اول ماه پریود بشم ماه بعد ده روز میاد جلوتر یعنی بیستم میشم. کلا درماه من دوبار پریود میشم ایا راهی برای منظم شدن پریود وجود داره؟
- بارداری
سلام من 38 هفتم بچه ام بریچ بوده ممکنه بچرخه
- ضایعه اکوژن
سلام خانم دکتر ضایعه اکوژن به ابعاد ۱۱*۶*۶ در داخل کاویته رحمی، بیشتر به نفع پولیپ مشاهده شد. نظرتون؟
- پستان
سلام در سونوگرافی دربررسی آگزیلای دوطرف لن نود باهیلیوم اکوژن به حداکثر دیامتر 16میلی SAD در اگزیلاری چب مشاهد گردی منظور ش چیه
- میوم وتوده های رحمی
سلام،لطفا بفرماییدمیوم های داخل رحم میتونه دلیل کم خونی درسنین یائسگی باشه؟ ممنون ازاینکه راهنمایی میفرمایید.
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۰ روز پیش سزارین کردم به دلیل تشنج نوزاد خود را از دست دادم حال دوباره میخوام زود باردار بشم چه زمانی اقدام کنم بهتر البته بعد ۹ سال توسط عمل آیوآ باردار شده بودم
- تزریق
سلام خانم دکتر . آمپول لوپرومر۷٫۵ رو جایی که برای تزریق رفتم با توجه به بروشور داخل دارو دور ناف زد اومدم خونه دیدم تو نسخه نوشته عضلانی چیکار کنم ؟
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- فیبرم رحمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده 40 ساله هستم فیبرم بالای رحمی دارم برای از بین بردن این غده به غیر از عمل چه چیزی پیشنهاد میکنید
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من دكتر براي تنظيم پريودم قرص مدروكسي پروژسترون داده از روز ١٧ پريود به مدت ده شب دوتا باهم بخورم روز پنمي كه فرق ميخوردم پريود شدم ايا خوردن قرص رو تا روز دهم ادامه بزم يا قطع كنم؟؟؟؟؟
- بتا بالا
سلام خانم دكتر من اي وي اف انجام دادم و جنين فيريز شده ٥ روزه انتقال دادم ، ده روز پس از انتقال بتام ٤٠٠ بود و بعد از دو روز مجدد ازمايش دادم و بتا ١٠٠٠ شده بود و دكترم سونوگرافي را انجام نداد و گفت يك هفته ديگه كنو سونو ميكنن و قرار شد دوباره ٤ روز بعد از اخرين ازمايشم دوباره ازمايش بدم مي تونم خواهش كنم نظرتون و بديد ايا اين سطح از بتا طبيعي هست ؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر رفتم آزمایش دیابت بارداری بدم یهو بعد از بیست دقیقه خوردن پودر غش کردم یعنی سرم سبک شد و همه جا تار شد و دکه صدایی نمیشنیدم و بالا آوردم.در حدیکه متوجه استفراغم نشدم . دلیلش چی میتونه باشه ایا خطر دارد ؟
- رحم
من دختر مجردم که گاهی یه چیزای سفید رنگ داخل شلوارم میبینم
- عمومی
سلام خانم دکتر دختری ۲۲ ساله هستم و سوالی خدمتتون داشتم آیا وجود موهای کرکی مشکل دارد ؟ من در ناحیه ی باسن ، تمام شکم ، سینه و کمر موهای ریز کرکی دارم آیا برای دختران طبیعی است ؟
- کیست تخمدان
سلام مادرم ۴۶ سالش است و نتیجه سونوگرافی تصویر کیستی مولتی لکوله سپتاسیون ضخیم و داخلی در تخمدان راست به ابعاد ۷۵ در ۴۹ میلیمتر نشان داده است و همچنین نوشته در بررسی با کالر داپلر وسکولاریته داخل سپتا رویت گردید نظر شما چیست؟ چه تشخیصی داده میشود؟
- اقدام بکنیم برای بارداری
سلام خانوم دکتر میخواهم اقدام کنم برای بارداری وقتتون بخیر کیت تخمکگذاری روکی باید انجام بدم دوره من 28روزه ست 12اردیبهشت پریدشدم ؟؟؟ممنون ازجوابتون


