Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- سرکلاژ
سلام من پارسال عکس رنگی از رحم گرفتم که نوشته بود هیدروسالپنکس خفیف بدود انسداد در لوله راست و باردار شدم اما در هفته۲۲به خاطر نارسایی رحم از دستش دادم میخوام ان شاالله با سرکلاژ شکمی مجدد باردار بشم ایا نیاز به عکس رنگی از رحم هست؟ایا هیدروسالپنکس بدون انسداد مانع بارداری میشه؟چکارکنم
- میوب ساب
سلام من حدود ۴ ماهه که پریود نشدم تست بارداری منفی بوده سونو رحم گرفتم ی میوم ساب سروز۸در ۵ در دیواره قدامی رحم دیده شد باید چیکار کنم؟؟
- تشکر
سلام خانم دکتر من بیمار شما بودم تاریخ ۲۲دی ۹۹ عمل لاپاروسکوپی تشخیصی درمانی بابت ناباروری برام انجام دادید که ۲۸ اسفند متوجه شدم باردارم تو اولین سونو متوجه شدم دوقلو باردارم و الان بچه هام به دنیا اومدن پیشم هستند .یه دنیا از شما ممنون
- تداخل دارویی
سلام خانم دکتر من یک هفته ای میشه لاپاراسکوپی کیست تخمدان انجام دادم امپول زیر جلدی انوکسپارین تزریق میکنم دکتر برام امپول دیفرلین ۳/۷۵ تجویزکرده. میخاستم بدونم تزریق این دو امپول همزمان مشکلی ایجاد نمیکنه؟ تداخل دارویی ندارن؟ ممنون
- سرکلاز شکمی
سلام لطفا درباره عوارض سرکلاژ شکمی بگین من سرکلاژ واژنی کردم فانل میشم از شکمی هم میترسونن لطفا راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- سالیددرپستان
کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3در 12 میلی مترکه به نظر میرسد سالید باشد این یعنی چی؟ الان این خطرناکه؟
- وجود توده
اندومتر با ضخامت ۱۰ م م و بصورت هموژن و با حدود منظم رویت شد.تخمدان چپ بصورت جداگانه قابل مشاهده نبود .تصویر توده سالید سیستیک کمپلکس ۷۰*۵۵ م م دارای دبری های داخلی در آندکس سمت راست رویت می شود. کیست هموراژیک و اندومتریوما در تشخیص افتراقی یکدیگر قرار دارند .
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- آندومتریوز
من اندومتریوز پیشرفته دارم که یه مقدار روده ام هم درگیر شده ..با عمل خوب میشم
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم واسه گرفتن برگه پرده بکارت باید حتما همراه داشته باشیم؟ رابطه داشتم ولی میخوام نوع پرده امو بفهمم چون اولین بار خون ریزی نداشتم، بخاطر همین میخوام بدونم حلقوی بوده ایا
- درمان فیبروم
سلام خانم دکتر وقت بخیر من یک فیبروم حدودا ۵۰ در ۵۰ میلیمتری دارم و از حدود ۶ ماه پیش، داروهای دیان و مارولین مصرف کردم، اما در زمان مصرف مقدار فیبروم با قطر ۲۳ میلیمتری به این مقدار رسیده.درطی این مدت خونریزی شدید بود و بعداز چند ماه، دوره پریود به ۱۵ روز رسید و باعث کم خونی هم شده. به شما مراجعه کردم و برای بنده عمل لاپاروسکوپی تعیین کردید. میخواستم بدونم که ۱- آیا درمان فیبروم من، میتونست نحوه دیگری داشته باشه و داروهای دیگه ای استفاده می شد (البته بنده مجرد هستم)؟ ۲- آیا بعد از این عمل، احتمال اینکه فیبروم جدیدی با همین وضعیت دوباره تشکیل بشه وجود داره؟ و اینکه باز هم پیشنهاد لاپاروسکوپی میدید؟
- عمل
سلام.عمل لاپاراسکوپی رحم که به علت فیبروم فراوان میخوان رحم رو دربیارن چند روز تو بیمارستان بستری میشن و نیاز به همراه دارد؟ ممنون از شما
- لاپاروسکوپی
باسلام وخسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست وایا جواب میدهد، میشه لطف بفرمایید
- سوال در مورد فیبرو م و کیست های متعدد
با سلام ایا با وجود فیبروم وکیستهای متعدد میتوان لاپاراسکوپی شد یا نه باید حتمن عمل باز شد در ضمن من شش ساله ازدواج کردم و بچه ندارم
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- علتی که پریود نمیشم
سلام. و وقت بخیر، من مشکل sleداشتم ولی خاموش بود حدود ۱۰ سال بود تحت کنترل بودم، بعد کیست آندومتریوز تو تخمدانم داشتم دکتر برام قرص ویزان ویزان تجویز کردن که شش ماه مصرف کنم ولی در ماه سوم متوجه شدیم که لوپوسم فعال شده و مجبور شدیم که قرص ویزان رو قطع کنیم ولی الان دوماهه من قرص رو قطع کردم ولی پریود نمیشم، تست بارداری هم دادم منفی بود، اللن قرص پریدروزولون ۵۰ و سل سپت مصرف میکنم، آیا احتمالش هست این قرص ها باعث بشن که من بعداز دوماه از قطع قرص پریود نشم؟


