Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف آسپرین
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری بر روی جنین تاثیر دارد؟ من به علت حاملگی پوچ سقط جنین داشتم که دکترم برای بارداری مجدد تجویز آسپرین در طول بارداری را داشتند. با تشکر
- بررسی ازمایش خون غوبالگری اول در حاملگی
كمي توضيح درباره نتيجه ازمايش وريسك ها عدد ان تي;1:37 mom:1.18 final risk 1.1320 papp-A:result: 12.30 ug/ml ,mom: 0.62 free B_hcG ..result: 27.00ng ..mom: 0.93
- من عادت شدم و اولین بارم هست ک درد از عقب یعنی درد مقعدی دارم نمیدونم مشکلم چیه؟؟
- سرکلاژ دولایه
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ دولایه وپساری تاثیر ش بهتره یا سرکلاژ واژینال روتین آخه من به سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم حالا دکترم میگه سرکلاژ دولایه وپساری آیا با این نوع جواب میگیرم یا بهتره شکمی انجام بدم
- ساک حاملگی
سلام وقت بخیر، تاریخ ۲۶ مهر ۳ عدد جنین برام انتقال داده شد(ET)، بعد از دو هفته جواب تست بتا شد ۷۴۶، سه شنبه گذشته (هفته سوم بعد از انتقال) سونو واژینال شدم، ساک حاملگی دیده نشد، همون روز دوباره آزمایش دادم شده بود ۹۱۳۲، دکترم گفته یکشنبه مجدد سونو میکنه، نگرانم، راهنمایی بفرمایید.
- سلام در سونوگرافی یک کیست حدودا ۵ سانتی با هسته کلسیمی دیده شده خطرناک هست ؟
- لخته خون در پریود
با سلام من پولیپ در رحم داشتم وجر احی کردم . قرص مدرکسی پروژسترون برای 3ماه تجویز شد و من ماه اول را از روز 14پریود خوردم بمدت 10روز . ماه دوم راذنخوردم
- زنان
خانوم دکتر سلام من زیره نافم و زیره شکمم درد میکنه و یکمی هم ورم داره و یوقتایی هم تیر میکشه حالت تهوع شدید دارم تپش قلب دارم سردرد هم دارم ولی خیلی کمه ترشح زنانه هم دارم ک بدون بو و شبیه سفیده ی تخم مرغه حالته خستگی دارم تقریبا ۲۰ روزه همینجوریم میتونه علائم بارداری باشه؟؟؟
- سلام من هم عفونت وهم زخم دهانه رحم دارم دکتر رفتم بهم کرم دالاواگ کلیندامایسیندوقرص فلوکونازول ۱۵۰ دادن استفاده کردم وقتی که تموم شد دوباره ترحشات شروع شدن الان من چکارکنم کاملا خوب شم
- عفونت دارم وبوی بد واژن
چه دارویی برای از بین رفتن بوی بد واژن وعفونت مناسبه
- ببخشید وقتی ادرار میکنم یا مدفوع سوزش دارم
- پریودی
باسلام خانم دکتربعد۱۲روزپریودی دوباره پریودشدم بایدچیکارکنم ممنون مبشم ازلطفتون جوابموبدین
- پاپ اسمیر
سلام بنده بواسیر دارم قبلا موقع دفع خونریزی جزئی داشتم و موقع رابطه جنسی از پشت خونریزی جزئی داشتم،از کجا بفهمم که زائده مشکل داری نیست؟و ارتباطی با hpvنداره؟ زائده هیچ دردی ندارد، سوال بعدی اینکه پاپ اسمیر ویروس hpv رو هم تشخیص میده؟ من تیرماه ۱۴۰۱ پاپ اسمیر انجام دادم، الان ۲۰ هفته باردارم بعد زایمان کی میتونم پاپ اسمیر انجام بدم و از سلامت رحمم مطمئن بشم؟ علایمی که داشتم قبل بارداری تاخیر در پریود بود و پریود نامنظم، ترشحات واژینال سفید داشتم، روزهای خونریزی پریودهام کم بودن، قبلا هم دو تا سقط داشتم هیچ علامتی واضحی ندارم فقط اون بواسیر دارم ، ولی درخصوص hpvنگران شدم چون چند سالی میشه پاپ اسمیر ندادم آخرین بار تیرماه ۱۴۰۱ بود،الانم باردارم و ترشحات آبکی سفید دارم.به نظرتون علایمی که از ابتدای سوال تا انتهای سوال عرض کردم طبیعی هستن؟
- خودارضایی و کیست بارتولن
تحریک و خودارضایی بعد از ۲ هفته عمل کیست بارتولن ضرر است؟
- سقط جنین
سلام من ۷ هفته باردار بودم با قرص سقط کردم الان ۲ روزه که خونریزی خیلی کم دارم بعد دو تیکه ازم افتاد نمیدونم یعنی سقط شده یا نه میشه راهنماییم کنین؟
- س خانم دکتر من سقط جنین داشتم رفتم سنو گرفتم گفت بقایای هایپر هترو اکو ب ابعاد 11 .10.23.م م در قسمت میانی کاویته رحم دیده شده نظر شما چیه خانم
- اندومتر چیست
سلام خسته نباشید برای میومتر به قطر14mmواندومتربه ضخامت 13mmچکار باید بکنم ممنونم
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- سقط جنین
سلام خانم دکتر جواب تست حاملگیم مثبت بوده پنج هفتمه میخواستم بدونم شما سقط با ساکشن انجام میدین
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید


