سلام،درصورتیکه پریودهای قبلی شما،منظم بوده باشد.نیاز به بررسی دارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین با قرص انجام می دهند
- آندومتر
ضخامت آندمترمن 13بوده توی روزدوم پریودی،آیامشکلی عست؟
- مادرانه
مادر واژهای به تمام وسعت دنیا.از تمام دلتنگی ها و شکایت ها که بگذریم،مادر که میخندد من خوشبختم.
- نازایی
سلام من روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۷ داشتم روز ۱۴ سیکل دکتر اچ سی جی تجویز کردن. بهترین زما نزدیکی چه زمانیه؟ نازایی ثانویه دارم.
- انسداد لوله رحمی
سلام خسته نباشید.سوالم در مورد عکس رنگی رحم هستش.من لاپارسکوپی کنم یا ivf در رادیوگرافی ساده در استخوانها ونسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب چپ قرار گرفته.اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فراگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر و بصورت faint حاجب شده و spillage خوبی ندارند. احتمال انسداد دوطرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد.
- پریودی
سلام روز ۶ پریودی وخونریزی شدید دارم دچار تنبلی تخمدان هستم ماه قبل قرص نخوردم پریود نشدم الان که شدم خیلی شدیده ۳۶ سال سن دادم دوفاستون مصرف میکنم هر ماه
- هیدروسالپنکس
سلام خانم دکترخسته نباشید
خانم هستم 35 ساله دارای یک فرزندمن دوبار جراحی کردم یک بار کیست قبل از ازدواج ویک بار سزارین کردم در سال 96 فهمیدم که کیست اندومتریوز دارم البته با وجود این کیست قاعدگی هایم منظم بود دکتر گفت بهتر باردار بشم زخم داری فریز کن مدتی بعد از فریز مدام یک آب روشنی را دفع می کردم مدت ها گذشت اما باردارنشدم دکترم را عوض کردم برایم عکس رنگی نوشت هردو لوله هایم از حالت اولیه خود خارج شده وپر ازآب بودند دکتر گفت باید ivf انجام دهم اما همسرم راضی نیست بعد از آن به سراغ دارو گیاهی رفتم چند دوره استفاده کردم خوب بودکیست راکوچک تر کرده بود اما الان مدتی است دارویی استفاده نکردم بعضی ازماه ها هرروز این آب را دفع می کنم بسیار سوزش دارم اما این ماه در تاریخ 20 پریود شدم هنوز پریودیم تمام نشده بود باز درتاریخ 3پریود شدم خونریزیم زیاد نبود بعد ازآن لکه بینی دارم آیا به نظرشما با این وضعیت لوله ها غیر از بچه دار نشدن مشکل دیگه ای برام به وجود نمیاد - سلام من ی دختر۲۴ُساله هستم ک ۱۰ساله بادست خودارضایی میکنم.فقط واژنمو میمالم لی چیزی داخلش واردنکردم میخواستم بدونم اینگونه خودارضاییم ضررداره وپرده بکارتم آسیب میبینه
- لاپراسکوپی
سلام در آبان ماه سال 93 جراحی لاپراسکوپی رحم و تخمدان داشتم، آخرین معاینه 94/3/20 بوده، نظر شما نیز خوب بود، آیا نیازی به معاینه مجدد است؟ ممنون.
- اکوکاردیوگرافی
باسلام. ایامیشه اکوکاردیوگرافی جنین راهفته23انجام داد؟
- سقط
سلام خانم دکتر آیا آمپول سلکسان قویتره یا آمپول کلکسان انوکساپارین کدوم یکش برای جلوگیری از سقط تاثیر بهتری داره
- پاپ اسمیر
سلام دوسال پیش زایمان کردم کی باید معاینه بشم و پاپ اسمیر انجام بدم.؟
- درد زمان تمام شدن ادرار تکرر نمیتوانم مدت طولانی بایستم نشانه چیست
درد احساس فشار ادرار تکرر ب مدت طولانی نمیتوانم سر پا وایسم نشانه چیست
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من میخوام حامله بشم و کیست داشتم که دفع کردم و حالا یه کیست ریز دارم و تنبلی تخمدان میخوم زود باردار بشم چکار کنم؟
- مشکلات زنانه
سلام وقتتون بخیر من تازه ازدواج کردم و هنگام نزدیکی خونریزی نداشتم که موجب شک همسر شد به پزشک مراجع کردم و گفتن ارتجاعی است و بعد زایمان طبیعی از بین میره میخواستم بدونم یعنی پرده بکارت من سالم میمونه و قابل تشخیص نیس که رابطه داشتم؟!
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید میخواستم جکاب این سونو رو برام تفسیر کنید ممنون چون به دکتر زنان نشون دادم چیز خواصی نگفت در بررسی اولتراسونیک رحم با ابعاد ۱۰۰*۴۸ میلی متر مشاهده شد .تصویر بقایای بارداری به حجم تقریبی ۳ سی سی در قسمت فوندال کاویته اندومتر رویت شد که دارای واسکولاریته در قسمت فوندال قدامی می باشد تخمدان ها با حدود وابعاد نرمال بدون ضایعه فضاگیر مشاهده شدند .مایع ازاد در کلدوساک مشاهده نشد .ممنون میشم جواب کاملی بدید ببینم مشکلی هست یا نه با تشکر از شما
- هموراژی ساب کوریونیک
با سلام هفته ۱۶ هستم تو سونوم زده هموراژی ساب کوریونیک به ابعاد ۲۸ در۱۸ میل در مجاورت تحتانی و لترال چپ ساک حاملگی مشاهده شد میشه بگید خطرناکه؟ باید چیکار کنم
- جواب سنو گرافی
فوکوس کلسیفیه در تخمدان راست دیده شده خطرناک است چه علاعمی دارد
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- عوارض قرص
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
من pcosدارم و یه مدت قرص و امپول برای پریود شدنم مصرف کردم و بعد مدتی نوک سینه ام قهوه ای تیره شد
شنیده بودم بعد از قطع قرص به حالت اولیه برمیگرده اما برنگشت
راهی هست که بشه نوک سینه رو روشن کرد؟


