سلام،گزارش پاپ اسمیر به وسیله آزمایشگاههای مختلف با معیارهای مختلف صورت می گیرد.
بهتراست پزشکتان نتیجه آزمایش شما را توصیف نماید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
سلام ببخشید من ۲۳ سالمه تازه ازدواج کردم و نمیتونم رابطه کامل برقرار کنم،درد زیادی دارم از ژل هم استفاده میکنیم ولی فایده ای نداشت،میشه راهنمایی کنید چکار کنم؟
- امپول دیفرلین و افزایش قند خون
سلام روزتون بخیر من حدود یک ماه پیش جراحی لاپاراسکوپی میومکتومی شدم و یک فیبروم 8 سانتی رو جراحی کردم. برای من امپول دیفرلین فرانسوی تزرق شد در روز سوم پریودم که حدودا 21 روز پیش بود. الان به صورت اتفاقی ازمایش خون دادم و بهم گفتن قند خونت خیلییییییییییی بالاس. من هیچوقت سابقه قند نداشتم و حتی ماه پیش که برای جراحی ازمایش دادم قند خونم 90 بود. گفتن دوباره ازمایش رو تکرار کنم. میخواستم ببینم میتونه از عوارض بیهوشی و یا امپول دیفرلین باشه؟ ایا امکان داره بعد از یک ماه کسی دیابت بگیره به صورت ناگهانی؟
- سوال در رابطه با رابطه
سلام در زمان عادت ماهیانه میتوان رابطه داشت؟
- درد
سلام تیر کشیدن یاهمون احساس درد خفیف در ناحیه سمت راست شکم از علائم بارداریه
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده و رحم و تخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. سوال من این هست من الان جز افرادی هستم که سندرم راکی تانسکی دارند درسته ؟
- مصرف داروهای ناباروری
سلام من ۱۲ روز پیش آی یو آی کردم به من تجویز قرص استرادیول با دوز مصرفی ۲ روز کردند ولی من فراموش کردم تا ۸ روز ادامه دادم امکان داره تاخیر پریود به خاطر قرص استرادیول باشه یا نتیجه آزمایش باردارب منفی بشه هنوز آزمایش ندادم لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- بارداری وترک شکم
سلام خانوم دکترعزیزمن ازبیماراتون هستم ودرماه دوم بارداری ام.میخواستم ازتون سوال کنم برای جلوگیری ازترک شکموپاهام باید ازچه مارک کرمی استفاده کنم که موثرباشه وبایدازماه چندم استفاده کنم میشه لطفا اسم کرم روبفرماییدکه تهیه کنم تشکر
- کیست هموراژیک
سلام من سابقیه کیست تخمدان داشتم و یک سال پیش هم عمل شدم بعدازاون هرچندوقت یبار خودم برای اطمینان خاطرم سونو میدادم که این سری توی سونوم گفتن کیست32میلیمتری حاوی اکوی داخلی درتخمدان سمت راست دیده شده و احتمال هموراژیک مطرح است حالا میخام بدونم 1. اکوی داخلی ینی چی؟ 2.این سایزش بزرگه؟ 3.کیستای هموراژیک حتما پاره میشن؟ یا احتمال پسرفتشونم هست؟ 4.این کیست من درمان میشه یا باید منتظر پاره شدن و عملش باشم؟
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون
- کیست سپتای تخمدان
سلام پریودهای دختر ۱۶ سالم نامنظم بود و بسیار جوش میزد متخصص بردم سونو تخمدان و رحم نوشت همه چی عادی بود جز یک کیست حاوی سپتا داخلی ۱۹ در ۲۲ و ضخامت آندومترم ۴ هست این سونو دو روز بعد از پریود ۲۰ روزه گرفته شد خیلی نگرانم خواهش میکنم بگید خطرناکه
- بارداری سه ماهه اول
ضربان قلب 173 جفت ارجحیت قدامی لبه تحتانی جفت تا lo امتداد یافته است
- زگیل
شما رشت هستيد؟
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- برای ضخامت آندومتر چه باید کرد و چه خورد
- سلام من دوهفته پیش درپریود شدم ولی دیروز لکه قهوه ای ازم اومد قرص ترنسید ادامه بدم بخورم
- درمورد بلوغ زود رس
دخترم از ۹سال و ۴ ماهگی آمپول لوپرومرو زد تا ۱۲سالگی من سواد نداشتم و دکتر براش تجویز میکرد الان همه میگن چرا زدی عوارض داره من یک مادر بیسوادم و ب دکتر اعتماد کردم الان مدتیه افسردگی شدیدی گرفتم و مرگ فکر میکنم نمیدانم چکار کنم التماس میکنم ی راهنمایی کنید ببینم چ عوارضی داره چکار کنم
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- تاثیر قرص اوابوست در قاعدگی
سلام، من قرص اوابوست رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و خونریزی م مثه دفعه قبل نیست خیلی کم شده این طبیعیه و دلیلش مصرف این قرص هست؟!
- کم خونی
سلام میشه عکس ازمایشم رو بفرستم خانم دکتر طبق اون برام قرص آهن تحویز کنن بیمار خودشون هستم از راه دور میام
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من روز اول فروردین نزدیکی داشتم و همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد یعنی ۱۱ فروردین لکه بینی به رنگ قهوه ای داشتم چند روز ولی بعدش تا امروز که ۱۳ اردیبهشت هست عادت نشدم امکان بارداری هست


