Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- منیزیم
سلاموترکیبات منیزیم اسمشدقیق بگیدچی بخرم براگرفتگی پاهام درباردارب
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه
- امپول سینال آف
سلام اگه امپول سینال رو با دوساعت تاخیر بزنیم مشکلی پیش میاد؟
- سالیددرپستان
کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3در 12 میلی مترکه به نظر میرسد سالید باشد این یعنی چی؟ الان این خطرناکه؟
- بستری
سلام خانوم دکتر وقتی عمل سرکلاژ شکمی کردیم حتما باید یک شب بستری باشیم یا میتونیم همون روز مرخص بشیم؟؟
- آمپول ریه
بعد از زدن بتامتازون کم شدن حرکات جنین طبیعیه؟
- فیبروم رحمی
سلام خانم ۴۱ ساله هستم به تازگی فیبروم سابسروز ۱۰ سانتی رو با لاپراسکوپی خارج کردم با حفظ رحم چند درصد احتمال عود داره و چقدر زمان میبره تا دوباره عود کنه. آزمایش هورمونی دادم گفتن وارد مرحله یائسگی شدم و ممکنه تا چند سال دیگه یائسه بشم
- درد واژن
سلام در هفته ٣٦بارداري درد زياد واژن همراه با درد در كشاله سمت راست طبيعي است؟ صبحها كف پاهام هم درد دارد احساس ميكنم كمي ورم كرده ايا نياز به مراجعه حضوري مي باشد؟ متشكر
- نازایی
چاقی باعث ناباروری میشه
- مربوط به عمل هیسترکتومی
سلام در جواب پاتولوژی هیستروسکوپی رحم ، نوشته شده inactive endometrium میخواستم ببینم معنیش چیه ؟ آیا بدخیمی هست یا خیر؟
- ابحیی
سلام خانم دکتر سریع تر جواب بدین خیلی نگرانم من باردارم26هفته وسه چهار روز امروز برای اولین بار ترشحات مقعدی داشتم که تقریبا نارنجی رنگ بود که همراه با مدفع بود و موقع مدفوع کردن یکم اذیت بودم والان چند ماهه هست شیاف پروژسترون استفاده می کنم ایا به دکتر مراجع کنم یا صبر کنم ببینم دوباره هم همون طوری میشم خیلی نگرانم واسه جنین که خطر ناک نیست
- سلام توبیمارستان پارس رشت عمل هیتروسکوپیبا بی حسی میشه
سلام توبیمارستان پارس رشت عمل هیروسکوپی با بی حسی انجام میشه
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر استفاده از کرم ضدچروک طی دوران بارداری منعی داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من بیمار شما هستم باردارم دو قلو۱۴هفته و ۳روز میخواستم بپرسم من بعد از دفع ادرار انگار کامل کامل دفع نمیشه و بعداز اون که بیرون میام چند دقیقه بعد یکم ادرار نم میزنه به لباس زیرم. هفته ۱۱اژمایش عفونت ادرار دادم عفونت نداشتم. به نظر شما طبیعیه؟
- زخم دهانه رحم
بهترین پمادواژینال برای درمان زخم دهانه رحم چیست؟؟؟
- یائسگی
سلام من ۴۲ سالمه و یائسگی زودرس دارم برای درمان و تنظیم هورمون هام از دمنوش های رازیانه و تخم کتان و مریم گلی استفاده میکنم. با توجه به اینکه قبلا فیبروم داشتم و عمل شدم ممکنه مصرف این دمنوش ها موجب عود فیبرومم بشه؟
- اقدام برای بارداری
باسلام وقتتون بخیر وخوشی خانم دکتر عزیز من ۳۵ سالمه وتازه از۲۷ خرداد اومدم خونه خودم ،خانم دکتر من ۴تیرماه پریودشدم ولی مدت خونریزیم زیاد بودیعنی روز۱۵ تیرماه پاک شدم بعد از۲۱ تیره ماه اقدام کردم برا بارداری نزدیکی داشتم والان که ۱۳مرداد ماهست هنوز پریود نشدم و دوبار هم بی بی چک گذاشتم که یکی از بی بی چک ها روهمین یکشنبه که گذشت گذاشتم ولی متاسفانه منفی بود خواهشمندم راهنماییم کنید که من چه کنم آیا امکانش هست باردارباشم و بی بی چک نشون نده ؟؟؟؟
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن


