Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- علت خونریزی
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید
ببخشید من ۲۶ دی ماه پیش دکتر زنان رفتم به خاطر عفونت و زخم دهانه رحم چون دو دوره دارو مصرف گرده بودم و بهبود نیافته بود فریز کردن
من ۲۴ سال سن دارم الان شنیدم میگن برای کسایی که بچه ندارن فریز باعث نازایی میشه درست این حرف لطفا راهنمایی کنید😔 - پرده بکارت
سلام من الان وقتی بچه بودم بدون اینکه خبر داشته باشم خود ارضایی می کردم و وقتی بزرگتر شدم از کردهی خودم پشیمان شدم وحالا وجدانم ناراحت است من یک بار آن موقع ها انگشت وسطم را وارد کردم اما درد یا حتی خونریزی نداشتم و فکر کنم کامل نکردم و حتی چیزی حس نکردم. وبه خانواده نگفته و مدام احساس گناه میکنم من این کار را ترک کرده ام اما بخاطر پرده ام ذهن مشغول است آیا سالم است یا نه؟ خواهش میکنم کمکم کنید من خيلی کوچیک بودم وحتی به دکتر هم نرفته ام
- بارداری
خانوم دکتر ادامه همون سوال قبلی ،شکمو زیر شکمم انگار سیخ فرو میکنن و کش شلوارم اذیتم میکنه،۲آذر پریود شدم اینماه نشدم ،۹روز از موعدم گذشته،به نظر شما تست بدم؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اکوی غیر یکنواخت خطرناکه ضخامت اندومتر12/5
- س خانم دکتر من سقط جنین داشتم رفتم سنو گرفتم گفت بقایای هایپر هترو اکو ب ابعاد 11 .10.23.م م در قسمت میانی کاویته رحم دیده شده نظر شما چیه خانم
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- خونریزی
باسلام من ۴۳ ساله هستم برای اولین بار یازده روز پریود شدم بعداز ۷ روز پاکی مجداد لکه بینی پیدا کردم به دکتر زنان مراجعه کردم پس از انجام سونو کیست فانکشنال دیده شد دکترم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد الان ۱۵ روزه که قرص رو مصرف کردم ولی همچنان خونریزی دارم احساس میکنم رحمم میخواد در بیاید لطفا راهنماییم کنید
- قبل بارداری
سلام من ۳۲سالمه ی دختر۱۱ساله دارم ازهمسراولم جداشدم ازدواج مجدد کردم نزدیک ۲ساله فروردین ی سقط داشتم تمام آزمایشات خوب بود برای اقدام ب بارداری مجدد قرص فولیک اسید۵ میخورم با آسپرین۸۰یکماهه دکتر گف دیگه نخور. شما چ تجویزی دارید بخورم یا نه هنوز اقدام صورت نگرفته
- غربالگری اول بارداری
سلام تریزومی۲۱ 1:56 تریزومی ۱۸ 1:230 خانم38 ساله و در هفته ۱۲ آزمایش داده،لطفا راهنمایی کنید
- سوال
سلام خانم دکترخسته نباشید. آیادرداستخوان پاومقعد دردوسه روز اول پریود طبیعیه؟
- Prp تخمدان
با سلام درپاسخ سوال قبلم گفتید prp تخمدان در کلینیک نازایی انجام میشه تا جایی که اطلاع دارم در رشت فقط کلینیک مهر هست اونجا انجام میشه یا باید برم تهران؟ شما میتونید در کلینیک برام انجام بدید؟
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه بخاطر نامنظم بودن پریودی هام قرص مدروکسی مصرف میکنم و رابطه محافظ نشده داشتم میخواستم ببینم ایا امکان بارداری در زمان مصرف قرص امکان دارد؟
- کورتاژ تشخیصی
با سلام .خسته نباشید .در جواب کورتاژ من این طور اومده se.cretoryendomètriumیعنی جه
- لک پوست
سلام خانم دکتر وقت بخیر بنده بیمارشماهستم ۴۲ ساله و دارای ۲ فرزند بعداز سزارین بچه دوم وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم روی پیشونی و شانه ها وبعضی از جاهای بدنم لک های قهوهای تیره افتاده دلیلش چیه خانم دکتر؟
- تفسیر آندوسکپی معده
لطفا این را تفسیر کنید آیا سرطان معده است؟؟ specimen received in formalin labeled as antrum consists of one fragment of soft creamy tissue measuring 3mm in diameter ts in one block and stained by h&e and giemsa staining methods
- عوض کردن قرص ضدبارداری بعد از ۳ ماه
سلام من ۳ ماه قرص ضدبارداری خوردم حس میکردم سردرد میگیرم حالا اخرین قرص رو خوردم و تا ۷ روز قطع کردم الان هفتمین روز هستش میتونم قرص روکین مصرف کنم چون قبلا ۳ سال مصرف کردم و عالی بوده؟عوض کردن ۷ روز بعد از اتمام قرص قبلی و سوم پریودی باعث بارداری نمیشه؟
- قرص آتروزسترون و جوش صورت
با سلام دختر 15 ساله ای دارم تنبلی تخمدان دارد قرص آتروزسترون برایش تجویز شده ولی صورتش خیلی جوش میزنه آیا ربطی به دارو داره ادامه بدهد یا نه؟ممنون
- آزمایش بارداری
سلام.. وقت بخیر.. خانم دکتر آیا جواب آزمایش ادرار بارداری از لحاظ ظاهری و شکلی مثل آزمایش خون بارداری هست!؟ آیا در آزمایش ادرار هم میزان هورمون بتا اندازهگیری میشود؟ و منفی بودن آزمایش ادرار بارداری براساس میزان هورمون بتا مثل آزمایش خون میباشد؟.. خیلی ازتون ممنون میشم اگر جواب من را بدید


