Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مخفی
سلام دختری ۲۰ساله هستم در قسمت واژن احساس درد می کنم نشانه عفونته ؟ چه دارویی مصرف کنم؟
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- درد مقعدی در پریودی
سلام خسته نباشید
موقعی که پریودم، درد مقعدی دارم و خون همراه لخته میاد پایین. درد کمر و پهلو و زیر شکم دارم کم خونی شدید مینورم. آیا دلیل خاصی داره که موقع پریودی اینجوری میشم؟
مرسی با تشکر از شما
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- زنان
سلام خسته نباشید من 18سالمه ومتاهل هستم، سوالی داشتم درمور بکارت من پردم دوتکه هست و توی اولین رابطم خونریزی نداشتم یعنی میدیدم که پارگی انجام نشده وبعداز مدتی یه قسمت ازاین تکه جداشد وهنوز هم یه تکه ایش باقی مونده وقتی جداشدبااینکه هفته قبلش پریود بودم بازهم خونریزی داشتم میخاستم ببینم این خونریزی برا پرده بوده یا مجددا پریود شدم چون 5روز طول کشید واینکه الان یه تکه گوشت ب من آویزونه ایا این پرده کاملا زده نشده واگر بله براهمیشه این تکه باقی میمونه؟
- قرص دوفاستون
با سلام من دو ماه پیش قرص دوفاستون را برای تنظیم قاعدگی ک باید 30عدد را در سه ماه هر ماه از روز 14قاعدگی ب مدت 10روز بخورم ب اشتباه هر 30عدد را پشت سر هم خوردم.الان این ماه پریودم 5روز جلو افتاده ک معمولا هیچ وقت جلو نمی افتاد..ایا قرص تاثیر خود را گذاشته و پریودم منظم شده و دیگر از روز 14این پریودم نباید ب روش صحیح بخورم؟یا 30عدد بگیرم سه ماه هرماه 10عدد مصرف کنم؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. اوایل ماه هفتم برام آزمایش تست گلوکز نوشتید که قند بعد از گلوکزم بالا بود ( 225 ) و منو به متخصص غدد معرفی کردید. از اون به بعد هر بار آزمایش قند دادم ( ناشتا و بعد از غذا ) قندم خوب بود. می خواستم بدونم آیا من دیابت دوران بارداری دارم و در موقع سزارین نباید سرم قندی بزنم؟ با تشکر
- سیر
سلام آیا خوردن یک حبه سیر به همراه آب در صبح به صورت ناشتا برای زنان خطر داره بخصوص برای باردار شدن
- هزینه انجام ivf
سلام وقت بخیر، هزینه انجام ivf چقدره؟ اگر بخوایم تعیین جنسیت هم انجام بشه چقدر به هزینه اضافه میشه؟
- اسپرین در ۷هفته و ۶ روز(به حساب خودم)
سلام خانم دکتر من این سوالو چند روز پیش ازتون پرسیدم الان دیدم جواب دادید، سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟ اگه الان شروع کنم بخورم و یکی دو روز دیگه سونو قلب برم،فایده ای داره؟
- پستان
باسلام من سونو دادم هنوز مجاری شیریم باز بود بچمم یکسال و نیم از شیر گرفتم با فشار دادن نوک سینه ام یه مقدار کمی ترشح دارم سینه چپ با فشار که کیستم دارم داخل سینه ام میشه ترشح مال کیست یا مجاری شیری باز باشه.؟
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- پولیپ
سلام یک ضایعه هایپراکوبیضی شکل قطر7.5در5م م درپروگزیمال کاویته رحم هست چی هست خطرناکه
- من چهل و نه ساله هستم نزدیک به دو ماه هست که لکه بینی مداوم دارم
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو این ماه باردار شدم و ۶ روز عقب انداختم ازمایش دادم عدد بتا ۲۰۰ بود باید چیکارکنم؟
- تشخیص اولین روز پریودی
سلام
خسته نباشید
من مجردم و ۲۱ سالمه و قرص سیپروترون کامپاند رو حدود یک ساله مصرف میکنم. و سیکل قاعدگیم اینجوری دو روز دو روز عقب میره. ماه قبل که باید ۸ میشدم یعنی دو روز قبل از آخرین قاعدگیم ۷ شدم یعنی سه روز قبل از اون تاریخ. این ماه ۴ خون قرمز خیلی کم دیدم و روز بعد به صورت قطره ای و از ۶ خون زیاد شروع شد و چون بابد روز پنجم قرص مصرف کنم نمیدونستم که از ۴ حساب کنم یا ۶ و از ۴ حساب کردمو از روز دوشنبه قرصو خوردم و تا امروز باز خونریزی داشتم میخواستم بدونم کار درستی کردم یا نه ممنونتون میشم راهنماییم کنید - درد
سلام امروز ۱۳ سیکلم هست با درد شدیدی زیرشکم سمت چپ از صبح تا شب مواجه شدم آمپول سینال اف و اچ ام جی هم زده بودم در روزهای قبل باتجویز کارشناس مامایی قبل این درد رو اصلا نداشتم آیا بخاطر امپول هست توضیح کامل میخوام خانم دکتر
- سلام من ۵۲ ساله یائسه شدم هر دو ماه یکبار پریود میشم رفتم سونو اندومتر ۱۵ میلیمتر افزایش پیدا کرده و رحم۹۶در ۵۷دارای اکوی میو متریال هموژن طبییعیقرص استرومارین ۶۲۵ استروژنکونژوگه باید چند ماهه مصرف کنم تا ضخامت رحم به اندازه طبیعی باشه .


