Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب آزمایش پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی Endometrialpolyp Atrophicلطفا بفرمایید چیه
- سلام وقت بخیر ببخشید پودر اینو فولیک رو در زمان پریودی میتونیم استفاده کنیم؟
دکتر بهم پودر اینو فولیک داده هنوز یه هفته از مصرفشون نگذشته پریود شدم میتونم ادامه بدم مصرفشون رو یا ن قطع کنم
- سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم ولی با همسرم که رابطه دارم ارضا نمیشم میشه لطف کنین بگین مشکل چیه همسرم میگن اگه به ارگاسم نرسی وجودت سرد میشه
- رحم کمانی
رحم کمانی فقط در بارداری ایجاد مشکل می کند
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
سلام خسته نباشید سنو هر موقع دادم دوسال هسته ضخامت اندومتر دولایه 1/5هسته واندکی bloodبین دولایه انومتر مشاهده شده خیلی هم پریود های نامنظم دارم همش یا چند ماه پشت سر هم تو ماه چند بار میشم یا گاه وقت دوماه یکبار هر اقدام واسه بارداری میکنم نمیشم خیلی نگرانم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- لیزر بیکینی
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من متاهل هستم و باردار نشدم تا الان میخواستم لیزر بکینی انجام بدم دستگاه لیزر هم از مدلی هست که از ژل استفاده میشه و مستقیم با بدن در ارتباط هست میخواستم بدونم باعث نازایی نمیشه لیزر و مشکلی برای بارداریم بعدا ایجاد نمیکنه؟
- تاریخ لقاح
سلام. من باردار هستم و بارداری اولم میباشد.. و چون از اول تاریخ آخرین عادت ماهانه را به فراموش کرده بودم. از طریق سونگرافی متوجه شدم که چند وقته باردارم. دیروز سونگرافی داشتم دکتر گفت دو روز دیگ 33 هفته کامل میشه و وارد هفته 34 میشی.. حالا اگه از تاریخ دو روز آینده که 33 هفته کامل میشه.. 33 هفته کم کنم میتونم تاریخ لقاح یا زمانی که بچه تشکیل شده بدست بیاورم؟.موفق باشید
- وزن گیری جنین
سلام خانم دکترواسه وزن گیری جنین چ غذاهایی خوبه واین ک میگن بستنی ودلسترخوبه واسه وزن گیری
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- پولیپ رحم۱۷ میل دارن آیا باید عمل بشم بشم
یکی دو هفته پیش سونو واژینال دادم گفتن پولیپ رحم به ابعاد۱۷میل دارم آیا باید عمل بشم
- َسزارین
سلام، خانم دکتر عزیز شما برای شکم اولی ها به درخواست خودشان زایمان سزارین انجام میدهید!!!
- عرق نعنا وزنیان در بارداری
- نازایی
با سلام.من ۴ بار انتقال منفی داشتم خودم الان قرص متفورمین و همسرم آمپول یوروفولیتروپورین ۶ عدد هر ۵ روز یک عدد آیا امکان باردار شدن طبیعی وجود دارد؟ یا دوباره باید درمان آی وی اف شروع کنم
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما
- تاخیری پریودی
سلام ایا بقایا سقط یا عفونت میتونه باعث تاخیر پریودی بشه
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- خونریزی بعد از عمل میوم رحمی
باسلام و خسته نباشید من ۳هفته پیش عمل هیستروسکوپی میومکتومی انجام دادم ۱۰ روز لکه بینی خفیف داشتم پاک شدم اما سرتاریخ پریودیم خونریزی افتادم من مشغول پروسه ای وی اف هستم رفتم پیش دکترم سونو واژینال شدم گفتن دیواره رحمت نشست نکرده و این خونریزی پریودی نیست مربوط به عملته.خواستم ببینم خطرناک نیست؟
- علائم بارداری
سلام علائم صد درصدیه اولیه ی بارداری چی هستن ممنون


