Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
با سلام، اگر به اشتباه بجای ۱۲ واحد سینال اف پودری کل ۷۵ واحد رو بزنیم، چه مشکلی پیش میاد، سایز فولیکول ۱۲ و ۱۵ بوده
- خیلییییییییی مهم لطفا بگید
خانوم دکتر من هفته یازده بارداری ام ایا با ضربه زدن پا به کیف سه چهار بار محکم مشکلی پیش میاره برای جنین خیلی نگرانم لطفا بگید بعد زیر سینه راستم ک میشه شکم یکم درد اومد
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام وقتتون بخیر ، دکتر برای من قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن برای پریودی نامنظم و اینکه در یک ماه دوبار پریود میشدم ، و ازمایش دادم دیدن که پرولاکتینم بالاست و الان دارم قرص کابرگولین مصرف میکنم ، سوال این هست که ایا کابرگولین با سیپروترون کامپاند تداخل پیدا نمیکنه ؟ و اینکه من سیپروترون کامپاند رو از اول روز قاعدگی شروع کردم، ایا این درسته؟
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- مشکل هورمونی
سلام من ۲۰سالمه و چند ماهی میشه ک خونریزی پریودم کم شده و نگرانم از این بابت.موی زائد بدنم زیاده و روی نوک سینه و شکمم مو دارم.اما درحالت کلی بصورت منظم پریود میشم.یبار بصورت نا منظم پریود شدم و مشخص شد کیست دارم و با قرص برطرف شد و یبارهم با اینکه منظم پریود میشدم ولی میزان خونریزی به نسبت خیلی کمی کم شده بود مشخص شد کیست دارم و با قرص برطرف شد.ریزش مو دارم ولی پوست بشدت خشکی دارم و پوست سرم هم خشکه .آدم مضطربی هستم درکل.صدام هم ضخیم نیست و کاملا زنانه است.ممکنه که من آندروژن بالا داشته باشم و سندرم پلی کیستیک داشته باشم؟
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- ضربه به تخمدان
سلام من به خاطر لذت یه مدتی میشه که به ناحیه زیر شکمم ضربه میزنم وخب الان گذاشتمش کنار ولی خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم تکون بخورم هر وقت استرس میگیرم از اون موقع سریع درد میگیره باید چیکار کنمیکم به خودم فشار میارم یا چیز سنگین بلند میکنم درد میگیره خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- سلام خانم دکترمن ۳۸سال دارم و۳ساله که باآمپول یاقرص پریودمیشم ومیگن تاحدزیاده یایسه شدم بیماری افسردگی دارم ویه دکتربهم گفت دچارشوک عصبی شدی الان خودبه خودمریض شدم یه هفته پاک بودم دوباره مربض شدم چکارکنم؟
- سلام عکس رنگی را میتوان درهشتمین روزپاک شدن ازپریود گرفت؟
- ترک سینه
سلام خانم دکتر عزیزم، در هفته 18 بارداری هستم و نوک سینه هام کمی خشک شده و خیلی کم پوسته داده. آیا پماد خاصی باید استفاده کنم؟ با تشکر
- سلام خانم دکتر من خانمی هستم ۳۷ ساله و برای اولین بار میخوام باردار شم در سونو متوجه شدم که هرنی و میوم رحمی دارم اگه حاملخ بشم مشکلی پیش نمیاد
- طول سرویکس
سلام بارداری دوقلو ام هفته۲۶ دو روز طول سرویکسم ۲۵ شده قراره پساری بذارم سرکلاژ نشدم شیاف هرشب پرولوتون هر هفته خانم دکتر خطری بچه هام تهدید میکنه؟ممکن زود به دنیا بیان؟ چه اتفاقی می افته؟ من دو روز استراحت مطلقم حتی نمیشینم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ی باره رفتم دکتر معاینه شدم واس سالم بودن پرده بکارتم خانم دکترگفتی که خداراشکر اسیب زیادی ندیدن ی کوچولو اسیب ریزه دیدی اونم زیادجدی نیست خداراشکرخونش ازش میاید خیالت راحت من نامزدارم یه بار بامزدم از پشت امتحان کردم یکم دردم داشتم اوموقع من پریود بودم خیلی استرس خدانکنه پرده پاره شده یان لطفابهم کمک کنید خیلی استرس دارم
- دررحم اندول اکوژن مشاهده شده به اندازه۱۸.۹ میلی متر
از شما عزیز میخواستم بدانم خیلی خطرناک است و دختر هستم ایا سرطان است کی جواب به دستم میرسد با تشکرقربانت
- سلام خسته نباشید ۱۸ سالمه با نامزدم از پشت رابطه داشتیم و وقتی ارضا شد احساس میکنم رو واژنم تخلیه کرد بعد از اون با دستمال پاک کردم و بعد ۲ ساعت شستم… ۱۲ ساعت بعدش قرص اورژانسی دو تایی مصرف کردم آیا امکان باردار شدن هستش
- بارداری
سلام آیا درزمان اقدام به بارداری ...خوردن زعفرون یا ماهی ضرری داره؟زعفران در حد داخل غذا
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- سلام خانم دکترخاستم بپرسم آیاپودر گین اپ و قرص گین آپ روی کیست تخمدان هم تاثیری دارن من مصرف میکنم کیست هم دارم
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره
- کنکور
همزمان با آزمون کنکور شروع سیکل قاعدگیم هستش لطفا راهنمایی کنید با چه دارویی چند روز به تاخیر بندازم تا آزمونمو راحت بدم . متشکرم


