Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- ببخشید نمیدونم سوالم ربط داره به تخصصی شما یا نه
من در دوران عقد یکبار لیزر جای جوش انجام دادم ده رو بعد ازدواج کردم و بعد از ازدواج حامله شدم میخواستم بپرسم آیا لیزر عامل ایجاد سرطان در من میشود؟ آیا فرزندم هم از تشعشعات این لیزر مبتلا به بیماری میشود؟ میکروندلینگ خانگی دکتر پن خریداری کردم و در منزل با حضور فرزندم در زمان شیر دهی استفاده کردم میخواستم بپرسم این چی آیا این هم ضرر و عامل بیماری میشود خیلی لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- پریود نشدن
سلام من هرماه 12 اعاز پریودم شروع میشد ماه گذشته کرونادگرفتم دارو مصرف کردم ولی پریودنشدم چکار کنم
- نزدیکی
سلام خانم دکتر
من زیاد تمایل به نزدیکی ندارم. میتونه علتش استفاده از کاندم باشه؟
با تسشکر
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه
- سقط
سلام خانم دکتر من یه بارداری با وجود سرکلاژواژینال تا ۳۶هفته رفتم بعد دوباره باردار شدم ۱۴,هفته سرکلاژواژینال شدم ولی ۲۰هفته. کیسه آبش سوراخ شد و دهانه رحمم باز شد سقط کردم الان رفتم ابن سینا همه آزمایش هارو دادن نه مشکل ایمنی نه انعقادی نداشتم میخواستم سرکلاژ شکمی بکنم ک دکترم با چندتا دکتر دیگه ک رفتم بهم گفتن وقتی یکی با سرکلاژ ساده بردی تا ۹ماه نیاز به شکمی نداری باید دوبل همراه حلقه پساری بذاری حالا میخواستم نظر شمارو بدونم خیلی نیگرانم نمیدونم چکار بکنم
- حاملگی
سلام من ۲۳تیر پریود شدم ماه بعدشم ۲۳ مرداد پریود شدم میخواستم بدونم دوره تخمک گذاری من کی میشه واسه بارداری اقدام کنم
- اندازه گیری عمق رحم و ایجاد خراش آندومتر
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- کیست تخمدان
با سلام خانمی۳۶ ساله هستم تخمدان چپ حاوی کیستbilobedبه ابعاد۸۵*۷۵ وفاقد solidاستکیست فاقدواسکولاریتی است.در مجاورت این کیست ضایعه هایپواکوژینسیته۲۱*۱۷دیده شد خواستم ببینم ایا این کیست نگران کننده است تو رو خدا دارم سکته میکنم بگید من باید چیکار کنم
- سقط مکرر
من ۷ بارسقط مکررداشتم حتی سرکلاژ هم کرده بودم واستراحت مطلق میکردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنیدممنونم
- لابیاپلاستی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر شرف الدین عزیز، میخواستم بدونم در جراحی لابیا پلاستی، فقط لابیا راجراحی می کنید یا چین و چروک بالای کلیتوریس هم جراحی میکنین؟ سپاس
- سوال در مورد زنان
سلام من نامزدم از ناحیه شکم ضربه محکمی خوردی خون ریزی داره و ناحیه شکمش خیلی درد داره ممکن هست ناباروربشه
- ایا ضربه به مثانه باعث اسیب و شن ریزی مثانه میشه
- سونوگرافی nt
در سونوگرافی nt در هفته 12 بند ناف تک شریانی تشخیص داده شد و در هفته 18 و در سونوی سه ماهه دوم باز هم تک شریانی تشخیص داده شد. اکوی قلب انجام شد و همه چیز خوب بود. خانمم خیلی نگران هستند. همش گریه میکنند میشه راهنمایی بفرمایید. پزشکشون این مطلب رو بهشون نگفتند. با ویزیت با یک پزشک دیگر متوجه تک شریانی بودن شدیم. با تشکر
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید ببخشید من یه چند وقت زیر دلم درد میکرد و ازمایش سونوگرافی دادم و دکتر گفت که کنار تخمدانم کیست های ریز هست میخواستم بدونم که دلیلش به خاطر خودارضایی هستش و اینکه من خودارضایی که انجام میدادم چیزی وارد واژن نکردم و هیچ مایع ای ازم خارج نشده(خیس میشه ولی چیزی خارج نمیشه)
- کیت وهاله 2
خانم دکتر عزیز در جواب سوالم که دادین نفرمودین که اگه تخمک گذاری داشتم پس جرا کیت هام کاملا با خط Cهمرنگ نشد چون یا هاله بود یا خیلی کمرنگ ...اخه روش نوشته که باید خط Tیا همرنگ یا پر رنگتر از خط Cباشه ...ممنونم
- ایا اکوژن تا اخر بارداری رفع میشه
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- اینترنال اکو در مثانه چیه
زن بارداری که رفته سنتو گرفته میگه اینتر نال اکو در مثانه دیده شده ،چیز خطرناکی هست ؟


