Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
ببخشید خانم دکتر میشه در بارداری از مداد ابرو استفاده کرد ؟
- فاویسم
ایا ایپوپوروفین برای نوزاد دارای فاویسم ضرر دارد یا نه
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- روابط جنسی
سلام خسته نباشید من حدود یک ماه پیش رابطه سطحی بانامزدم داشتم باکره هم هستم و ارضاعی روی واژن انجام نشدولی از پیش آب مطمئن نیستم باگذشت دوهفته بعد بازم رابطه سطحی داشتم که منی روی واژن ریخته شد ولی سریع پاک کردم و با آب شستم حدود ۲۴ساعت بعد دوعدد قرص اورژانسی ب فاصله۱۲ساعت خوردم و بعد ۶روز نزدیکای زمان پریودی خودم ،پریود شدم ولی الان خیلی ترس دارم از اینکه حامله باشیم از پیش آب سریعه اول
- سوال در مورد زنان
سلام من دکتر دو بسته قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز سوم پریودی بخورم میخواستم ببینم از شب سوم تا کی باید ادامه بدم این قرص رو یه ردیف سفید ۳ردیف زرد و جعبه بعدی رو از کی باید شروع کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز بنده سرکلاژ شکمی هستم و باردارم اما به خاطر این داروهای مصرفی گاها دچار یبوست میشم ایا زور زدن باعث کوتاه شدن دهانه رحم یا پاره شدن نخ سرکلاژ میشه؟
- قرص نورم اسکین 10و20
سلام ببخشید آیا قرص نورم اسکین 7 ماه استفاده شه زیر نظر دکتر بعد که چند ماه بگذره اقدام به بارداری کنم آیا باعث عقب مانده ذهنی شدن بچه میشه؟
- درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده
- شیردهی
سلام حانم دكتر عزيز مصرف فهوه و نسكافه وانواع آن در شيردهي ممنوع هست اگه روزي ١فنجان باشه يا يك روز در ميان چون خيلي علاقه مند هستم و در كل بارداري نخوردم الان تو ٤ماه ٣بار خوردم
- Hpv
سلام وقتتون بخير من امروز لبه واژنم يه مورد عجيب ديدم كه با پرسوجو در اينترنت احتمال زگيل تناسلي رو دادم ولي نمي دونم اين طبيعت همه خانمهاست يا واقعا زگيل تناسليه
- بعد از سرازین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم یه هفته بعد از سزارین که هنوز باید ها را نکشیدیم میتونیم برای ضدعفونی کردن الکل سفید بزنیم به بخیه ها؟؟
- بارداری
سلام من ۴ ماه بارداری هستم و یک هفته میشه درد دست راست از انگشت میانی شروع شده وتا مچ دست و ارنج هم درد دارم واز امروز شدید تر شده مخصوصا انگشتم تا مچ قرص کلسیم هم میخورم ایا از بارداری میتونه باشه یا نه ومیتونم پماد یا قرص برای تسکین درد مصرف کنم لطفا راهنماییم کنید
- بیماریهای زنان
سلام گوش من ب همراه گلوم ب شدت عفونت کرده و واقعا دارم اذیت میشم ۲۷ هفته باردارم نمیدونمچیکار کنم لطفا کمکم کنید
- بارداری خارج رحمی
سلام من خرداد حاملگی خارج از رحم داشتم پنج شنبه ۱۴ ام آزمایش بتا دادم عددش ۱۹۲ بود امروز شنبه ۱۶ مهر آزمایش دادم عددش ۴۸۳ بود اینقدر زیاد شده طبیعیه ؟من ۱۶ شهریور پرید شدم ،لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم دوباره خارج رحمی باشه
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- عکس رنگی رحم
باسلام خدمت خانم دکتر،عکس رنگی رحم قرار بگیرم موقع معاینه دکترگفت عفونت نداری دوهفته بعدهنگام ادرار احساس درد داشتم که الان فقط صبح هادرددارم بعضی وقتها پهلوم کمی درد میکنم آزمایش کشت ادرار دادم جوابش هنوز آماده نیست ميخواستم بدونم اگه جواب عفونت نشون بده نبايد عکس رنگی گرفته بشه؟
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟


