Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی داشتم قطع نمیشد
سلام میخواستم جواب پاتولوژی رو بدونم .-Disordered proliferative _ endometrium
- رنگ کردن مو و ابرو
سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم آیا میتوان از رنگ مو و و دکلره در ۲ هفته آخر بارداری استفاده کرد ؟؟
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شیافی هست ک قبل از بارداری استفاده بکنم ک دهانه رحم سفت بشه از شلی دربیاد و دیگه نیاز به سرکلاژ نباشه.
- دردشدید میان سیکل
سلام وقت بخیر بنده روز ۱۳ سیکلم درد شدیدی دارم خیییلی شدید سمت چپ خییلی زیاد آیا درد میتل اشمرزهست سپاس
- عوارض آمپول دکاپپتیل
با سلام.بعد از اتمام دوره مصرف دکاپپتیل چقدر طول می کشه تا دیواره رحم ضخیم بشه و پریود شروع بشه؟ و ضخامت اتدومتر باید چقدر بشه تا پریود شروع بشه؟
- آنومالی مولرین ؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم که آیا رحم دوشاخ جز آنومالی مولرین محسوب میشود یا خیر ؟
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- لکه بینی دربارداری
سلام خسته نباشید ببخشیدمن هشت خرداد آی وی اف انجام دادم الان هفته سوم هستم روزشنبه یکم لکه بینی داشتم قطع شد امروز صبح تاحالا هم دارم البته من روزی دوتاشیاف پروژسترون میزنم بایه آمپول پروژسترون وسه تااسترادیول به صورت واژینال دوتا هم میخورم روزی یه آمپول زیرجلدی هم میزنم پی آرپی هم انجام دادم این لکه بینی اشکالی داره
- مامو. گرافی سینه
سلام خسته نباشید من دو پیش مامو گرافی انجام دادم جواب مشکلی نداری الن سینه چپم رافشار دادم یک قطره مایع قهوه ای بیرون میاد سنم ۴۰ سال هستم دکتر هم معاینه کرد لطفا راهنمایی کنید وچه دارویی باید مصرف کنم
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- نامنظم بودن قاعده گی
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام
وقت بخیر
تو سونوگرافی من نوشته شده توده اکوژن دیده میشود و در تخمدان راست درموئیک کیست هست، یعنی چی؟ - عفونت
سلام و خسته نباشید
من دختری ۱۹ ساله هستم و مجردم
پریودم منظمه و یا تا سه روز تاخیر داره قبلا درد زمان پریودم بیشتر بود اما الان روز اول دو تا قرص منافیک اسید ۲۵۰ میخورم و خوبم تقریبا مشکل واسه بعد از پریودمه وقتی پریودم تموم میشه تا دو هفته معمولا تخیله ادرارم بشدت اذیتم میکنه طوری که نمیتونم حجم کمی از ادارمو حتی نگه دارم و باید سریع تخلیه کنم و همچنین طوریع که نمیتونم خوب تخلیه کنم😑حتی اگه چند قطره و کم کم تا دوهفته بهتر میشم البته روزهای اول بعد از پریودم که خیلی بیشتر اذیت میشم در زمان پریود بعد اون احساس سوزش و خارش هم دارم ولی اونم کم کم بهتر میشه میخاستم بدونم مشکلم چیه ایا عفونت دارم؟؟؟سونو از کلیه و مثانه هم انجام دادم و مشکلی نداشتم
پیشاپیش ممنون از اینکه وقت میذارین و جوابمو میدین - انقباض
سلام بنده در هفته۲۴بارداری هستم و سرکلاژ شکمی در طول شبانه روز حدود دو الی سه بار شکمم سفت میشه و تنگی نفس میگیرم در حد چندثانیه بدون درد ایا این انقباض هست و ضرر دارد؟چه کنم؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز من با توجه به دوبار زایمان زودرس در سه ماه ی دوم و سوم مجبور به سرکلاژ شکمی شدم مجددا تصمیم به بارداری دارم قبلش چه آزمایشاتی را باید انجام بدم که ان شاالله این بار بدون مشکلی بتونم پیش برم؟؟ ایا ازمایش های ایمنی و انعقادی هم نیازه؟
- نزدیکی
سلام نزدیکی زیاد به سلامتی تاثیرمنفی داره .هفته ای چند بار خوبه 37ساله
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟


