Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نامنظم
سلام ببخشید من یه برج خونریزی کم داشتم این برج پریودم ۱۰روز شدید بود با کلی داروی خونگی قطع شد ۵ روز نداشتم دوباره پریود شروع شد رفتم سونو گرافی گفت هیچ مشکلی نیست دکتر زنان برام آمپول قرص نوشت گفت باید زود قطع بشه ولی نشده هنوز با خوردن قرص کم هست ولی قطع نشده خیلی میترسم
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- بارداری، آزمایش غربالگری
آیا برای آزمایش غربالگری دوم باید ناشتا بود؟
- قرص پردنیزولون
سلام خسته نباشین.من هفته ۳۳ بارداری هستم .پلاکت خونم افت کرد.ب دکتر خون ک مراجعه کردم برایم پردنیزولون ۵ نوشتن ک روزی ۱ و نیم قرص باید بخورم تا ۱۲ روز دوباره آزمایش بدم..راستی کم کاری تیرویید هم دارم ک قرص لوتیروکسن ۱۰۰ هم میخورم .ولی استرس دارم .آیا برا بچم و خودم مشکلی نیس.میشه جواب منم بدین ممنون میشم
- سوزش داخلی عمل سزارین بعد از ۸ماه
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من بعد از ۸ ماه جای عمل سزارین از ناحیه سمت چپ سوزش داخلی دارم میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟
- سونوگرافی
سلام دکتر میشه بهم بگیدمثانه باضخامت جداری نرمال حاوی اکوی شناورداخلی رویت شدتطبیق باعلائم بالینی و ازمایشگاهی یعنی چی
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- امپول سه ماه زدم میترسم حامله بشم
- مااقدام کردیم برای حاملگی
🌹🌹سلام خانوم دکتر من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان دارم ودوماه فهمیدم که تیروئید کم کارهم دارم ولووکسین 50میخورم وبرای رفلاکس معدم هرروز پنتوپرازول 20میخورم11خردادپریدشدم دکترزنان امپول گونادوموتروپین به من داد رو8و9زدم ولتروزول لتراکس روزی دوعدد ازسوم قاعدگی تاپنج روز خوردم اینارو استفاده کردم من بعدازامپول گونادومتروپین چندروزه لکه بینی قهوه ایی دارم 11خردادپرید شدم وامروز 13پریدی من هست دیروز رفتم دکترزنان گفتش یه کم عفونت داری وقرص فلوکونازول 150هرسه روز یک عدد،وقرص میفنامیک اسید برای لکه بینی که داشتم دادن بهم معاینه کرد گفت یه مقدارکوچیک عفونت داری مترونیدازول 500داخل واژینال بزارم داده بهم من این قرص مترونیدازول واژینال رووقتی نزدیکی دارم برای حاملگی چطوری بایدبزارم ؟؟؟ ،کورتیسوب هیروکورتیزین روزی دوبار موضعی دادن بهم حالا من درحال اقدام برای حاملگی هستم اینا ضرر نداره ؟؟؟؟میشه جواب بدین ممنون میشم
- بقایای سقط جنین
سلام 3اسفندسقط داشتم با قرص زیر زبونی میزوپروپستول سقط کردم وبعد 5روز سونو دادم تشخیص دادن که به اندازه11.13mm بقایا دارم.بهم گفتن دوباره از همون قرص زیر زبونی برای بقیه بقایا استفاده کنم .دوباره دیشب زیر زبونی گذاشتم و لخته های خونی ازم خارج میشه میخواستم بدونم با همین روش کلا بقایام دفع میشه .ممنون میشم راهنمایی کنید .متشکرم
- بارداری
سلام خواستم بپرسم آب منی بیرون ریخته بشه و دوباره داخل بشه باردار میشی
- بارداری
سلام ۳۹سالمه ..و دوساله که اقدام ب بارداری کردم ولی باردار نمیشم من حدود سه بار سقط عمد با قرص انجام دادم .ک آخریش ماله ۵ساله قبل بوده ،و اون دوتا حدود ۱۰ سال پیش .الان ممکنه دیگه باردار نشم لطفا کمکم کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من شقط زیر ۱۲ هفته داشتم الان ۶ ماه که سقط شده یک ماه جلوگیری کردم و ۵ ماه اقدام کردم اما باردار نشدم و پریودیم خیلی دقیقه و وقت تخمک گذاریم معلومه و ترشح چسپناک و غلیظ بی رنگ دارم به مدت ۳ روز و فلوک اسید مصرف میکنم آیا احتمال بارداریم هست و و چقدر طول میکشه تا باردار شوم لطفا جواب بدهید واضح لطفا
- عفونت گوش در بارداری
من الان هشت ماه باردارم ،گوشم عفونت شدید کرده و التهاب هم داره دکتر برام قطره بتازونیت وجنتکس و قرص سفالکسین پانصد نوشته ،ایا اگه من اینا رو مصرف کنم برا بچم ضرر داره ؟!
- سلام خسته نباشید، ببخشید من 18هفته باردارم و در سونوی آنومالی من تشخیص داده شد که در لوب تحتانی ریه چپ اکوژنیسیته دیده می شود، آمنیوسنتز هم انجام داده ام ولی جواب نیامده است، به چه علت این مورد در جنین ایجاد می شود وآیا مشکل حادی است وبرای جنین خطرناک است؟
- پهلودرد
سلام هفته ۲۲ام پهلوهام اطراف شکمم دردمیگیرحالت گرفتگی دار ازمایش ادرارم باکتری کمی زده درداطبیعی ایزوپرین شیافم استفاده میکنم
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- تاریخ زایمان
سلام .تاریخ زایمان سزارین معمولا در چند هفته است؟
- ایاباتخمک26.احتمال حاملگی وجوددارد
- بکارت
سکس لاپای داشتم یهو تا نصفه رف داخل واژنم از پشت از شدت درد جیغ زدم و بلند شدم و باز سکس و از طریق لاپای انجام دادم بعد ک تمام شد چن دقه بعد لکه های زرد رنگ و قهوه ای و خون و ریزتکه های از گوشت دیدم و بعد ان چن روزی خونریزی مثل پریودی داشتم تا یک هفته ایا بکارتم از بین رفته


