Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من درهفته ۹ام بارداری سقط داشتم بعد سونو انجام دادم گفتن که کامل سقط نشده و اندازه بقایا۲۸×۱۸×۳۵م م هست میخواستم بدونم بقایا با قرص دفع میشه یا نیاز به کورتاژ هست.ممنون میشم راهنمایی کنید
- کورتاژو بقایا مونده
سلام وقت بخیر دکتر عزیز من بچه ام تو ۶هفته رشد نکرده بود کورتاژ کردم و بقایا مونده ۲سانت و الان ۳روزه خیلی درد دارم و به خودم میپیچم امونمو بریده چیکار کنم به شما؟؟
- ترشح واژن
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز من ترشح سفید خیلی دارم و کمی با بود جوری هست که وقتی لباس زیر میپوشم همه کثیف میشه و من دوسالی میشه شورت نمیپوشم ولی باز شلوارم کثیف میشه و بعضی اوقات ترشح میزنه بیرون ایا مشکل جدی هست ؟ به دکتر مراجعه کنم ؟ ❤🙏 ممنونم از پاسخ شما 🙏❤
- بارداری بافیبروم
سلام من فیبروم خارج رحمی ۸ سانتی دارم،بارداری برام خطرناکه؟
- سلام خسته نباشیدجواب جواب سونوگرافی ک امروز گرفتم اینه در بستر اناتومیک مربوط ب رحم درفضای لکن تصویر یک ناجیه اکوفری با ابعاد 70در 4uدیده شده وفاید سپتا وجز solid است چکار کنم ؟؟؟؟
حالا باید چکار کنم لطفا کمک کنید
- پریود بعد از دیفرلین
سلام خسته نباشید من دخترم 8 سال و 4 ماهه بود که برای اولین بار پریود شد بردم دکتر دیفرلین تجویز کرد 6 عدد هر ماه یکی تا الان هم 4 تا زدیم که یک هفته بعد از آمپول چهارم یک هفته پریود شد به نظرتون آمپول دیفرلین تاثیر میزاره روی دخترم قد دخترم 149 و وزنش هم43 هست قد خودم هم158 و قد همسرم182 است قد دخترم باز هم بلند میشه یا نه؟
- گوشت اضافی
سلام خسته نباشیدمن یه مدتی درناحیه مقعدم یه گوشت اضافه بیرون اومده نه درد دارم نه خونریزی خلاصه اذیتم نمیکنه فقط نمیدونم چیکارکنم قبلا یه بار به دکترمراجعه کردم گفتن وقتی یبوست دارین به خودتون فشارنیارین یه پمادبهم دادن خوب شد ولی حالا بعد چندسال دوباره اومداونم مطمنم براثرفشاری که به خودم اوردم الانم نمیدونم چیکارکنم گفتن مایعات بخور واین پمادبزنین رفت ولی باز به خودم فشاراوردم موقع یبوست دوباره اومد
- زنان زایمان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قصد باردارشدن دارم رفتم دکتر قرص مدروفم 5داد از 14امین روز پریود روزی 2تا به مدت 10روز مصرف کردم جلوگیری هم نکردم شش روزه که قرص رو قطع کردم پریود نشدم دو روزه فقط لکه بینی خفیف درحد یکی دو قطره دارم تست برداشتم منفی شده بنظرتون علت اینکه پریود نمیشم چیه واحتمال بارداری هست؟
- Pcom
من در آزمایشم pcomو کولپوس لوتئوم دیده شده چه کار بکنم
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
- مهم خیلی برام
سلام من ۹ روز از پریودم گزشته و چهار روز پیش یک ال دی خوردم چون همیشه میخورم حالت تاو میگیرم خوردم ک بدونم بازم همنجوریم یا ن امروز ک نه روز گزشته دیدم خون قهوه ای ازم میاد مثل پریود ولی کم رفتم دسشوی بود بچه شیر میدم میخاستم بدونم احتمالش هس بخاطر قرص باشه ؟؟ یا برم دکتر نیاز هس؟؟ چرا ایمجوری شد خیلی میترسم توروخدا جواب بدین
- لکه بینی طولانی مدت
سلام من ماه خرداد به مدت ده روز قرص پروژسترون مصرف کردم، پریودم تو ماه تیر به صورت لکه بینی شروع شد۲۶ تیر به مدت دو روز خونریزی داشتم و سپس لکه بینی ادامه داشتم. یک مرداد رابطه با نامزدم داشتم، محافظت نشده و لکه بینی نیز داشتم، ده مرداد با مراجعه به پزشک سه آمپول پروژسترون زدم ، لکه بینیم ده روز بعد قطع شد، سونو دادم مشکلی نداشت، حدود ۱۵ روز بعد آمپول پروژسترون bhcg هم منفی بود.الان ۵ شهریور به مدت سه روز گاها درد شکم دارم و هیچ ترشحی هم ندارم پریود هن نشدم هنوز...نگرانم .میشه راهنمایی کنید.از علائم پریود هست یا مسئله ای دیگه میتونه مطرح باشه؟
- لگن درد
سلام توروخدا جواب بدید من ۱۴ سالمه و ۷ ماه قبل سونوگرافی دادم و سالم بودم الان یه مدته که لگن درد دارم و یکم نفخ دارم چند روزه بطور خفیف فقط بعضی روزها قبلاً دکتر رفتم گفتن طبیعیه تو این سن الان نزدیک عیده دکتر نمیتونم برم میشه کمک کنید آیا خطرناکه؟
- بقایای بارداری بعدازکورتاژ1سی سی
سلام 9هفته سقط داشتم بقایاش کورتاژ کردم بعدازیه هفته سونوانجام دادم دکترسونوگفت به اندازه 1سی سی مونده خطرناکه بایدچی کارکنم
- سلام من هفته هفده بارداری هستم از واژنم مایع زرد رنگ خلطی میاد بیرون
- بارداری
درهفته اول مصرف قرص ال دی هستم ودخول داشتم ومنی ب داخل راه پیداکرده..آیاباردارمیشوم؟دوباردرطی سال قبل وسه سال قبل سقط داشتم.آیاانکان داردباردارشوم؟اگرقرص دوتایی بخورم مشکل پیش می آید؟
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- PCOD
سلام من دختری ۲۹ ساله هستم در آزمایش سونو من عبارت PCOD مطرح شده. من بعلت افزایش موهای زائد و صخیم شدنشان و همچنین کم شدن وریزش موهای سرم و درآمدن چند موی ضخمیم در قسمت چانه به دکتر مراجعه کردم و سونو دادم. ضمن اینکه عادت ماهیانه من بسیار منظم است و فقط روز اول درد دارم. و اما سوالم این هست بعد از مراجعه به دکتر زنان و با دیدن سونو من گفتن مشکلی نیست و نرمال است بر ای دختران کیست ممکن است بوجود بیاید و قرص دزوسپتیو برام بمدت ۳ ماه تجویز کردند. میخواستم بدونم آیا این قرص رو مصرف کنم از علائمی که اشاره کردم کاسته میشه و آیا کیست درمان میشود؟ ممنون میشم پاسخ دهید.
- کیست مغز جنین واکوژن روده
آمنیوسنتز دادم ایا اینها رفع میشع کیست ۶م م واکوژن روده در جنین هفته ۱۸ بارداری هستم
- صخامتاندومتر
سلامخانمدکترخستهنباشیدمنسیسالدارمکهبخاطرطولانیبودنخونریزیقاعدگیبهدکترمراجعهکردموسنوگرفتمکهصخامتاندومترچهاردهوششاکوژنمیباشدکهدکتربهمگفتبایدکوتاجکنیمنمترسیدمکهدیگهنتونمبارداربشمبرامدارونوشتایاخطرناکاستلطفاراهنمایمکنیدممنونم


