Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام ۵۱ سالمه ۷ماه پیش خونریزی شدید داشتم کورتاژ شدم بعد دو دوره مجسترول مصرف کردم ولی جواب نداد بعد ۲ غدد آمپول دیفرلین زدم چهار ماه بعد دوباره دیروز خونریزی شروع شد خیلی شدید هست امروز کپسول تنسیدومفنامیک مصرف کردم می خواهم بدانم با دارو خوب میشه یا اینکه باید رحم و برداشت
- دردپا بعد پریود
باسلام وخسته نباشید دکتر جان یک مدتی هست که بعد پریود هر دو پام درد میکنه زانو وبالاتر از زانو، دلیلش چی میتونه باشه
- هماتومی
سلام خسته نباشید من درهفته ۱۸ بارداریم هستم هماتومی ۵۱ میلی دارم خونریزی و لکه بینی ندارم دکتر برام آمپول تجویز کرده .من خیلی نگرانم هماتومی من خیلی بزرگ تر شده جواب منو بدید خیلی ممنون میشم
- سندرم راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه
- درد جای بخیه سزارین بعد از دوماه
با سلام من 3 ماه و نیمه سزارین شدم بعد از 2ماه بخیه هام سمت راستش عفونت کرده بود. الان با این که کامل درمان شد اما دقیقا همونجا تیر میکشه و میسوزه زیر پوست هم انگار سفت تر از بقیه جاها هستش چی کار باید بکنم؟
- سقط جنین
سلام من یک ماهه باردار بودم قرص سایتوتک استفاده کردم روز اول خونریزی دل درد ولی چیزی که شبیه لخته یه بچه بیافته نیافتاده روز دومم خونریزی قطع شده الان باید چیکار کنم؟؟
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- فوکوس کلسیفیه 3میلی در تخمدان راست یعنی چه
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر.پیرو سوال قبلیم در مورد انقباضات رحم در هفته س وسه بارداری: بعد از تزریق امپول پروتولون دوروزی انقباضاتم کم شده بود ولی رفع نشده بود و موقع راه رفتن و ایستادن حتی به مدت یک دقیقه هم انقباضات شروع میشد. تا اینکه امروز هم انقباضاتم دوباره منظم شد هر ده دقیقه یه بار، هم کل شکمم سفت شده و اصلا نرم نمیشه .دکتر قرص ایزوپروکسین داد بازم شکمم سفت هست . اصلا شل نمیشه.این سفت موندن شکم برا جنین خطرناک هست؟ خیلی نگرانم
- پریودی
سلام وقت بخیر من دختری ۱۷ساله ام و مجرد امروز توی خونریزی پریودییم یه تیکه گوشت مانند دیدم
- بشرح متن
سلام وقت بخیر،سونو کلیه دادم،دو عدد سنگ ۵_۶میلی تو کلیه راست دارم،مثانه هم دارای دبری اکوژن متوسط،،اقدام به بارداری میتوان کرد؟
- پپ
سلام خانم دکتر عزیز من سرکلاژ شکمی همراه با هیسترو و باز کردن وچسپندگی ها همه رو باهم دکتر البرزی برام انجام داد الان بعد این عمل هر وقت پریود میشم میزان خونریزیم روز سوم و چهارم خیلی زیاد شد بعد تا ده روز طول میکشه قبلاً روز ۷پریودیم دیگه پاک بودم ولی الان رو ده پریودیم میخام بدونم مشکل از کجاست طبیعی یا بروم دنبال درمان بعد از سرکلاژ شکمی اینجوری شدم ولطفا بگید طبیعی یا پیگیری بکنم
- ترشحات ابکی
سلام خسته نباشد هفته ۱۵ بارداری هستم. ترشحات ابکی دارم طبیعیه؟ بدون رنگ و بو .
- تخمدان پلی کسیتیک
سلام میخواستم بدونم چه ازمایشی رو بدهم که ببینم ایا خوب شدم یا نه ؟
- ازمایش اسپرم
سلام ازمایش اسپرم همسرم.. درصدclassA+B=43....و درصدclass A=7.....آیا ضعیف محسوب نمیشه؟ البته مرجع ازمایشگاه نوشته a+bباید بالای ۳۲ باشه که خب نرماله... نظر شما چیه..
- نامنظمی پروئید
سلام من یک ساله اقدام به بار داری کردم در سه ماه اخیر پروییدی من نامنطم شده به طوری که ده روز پاک هستم ودوباره پروئید میشم وده روز ادامه میابد.الان ده روز پاک بودم والان شش روزه لکه بینی دارم.این برای چیه باید چیکار کنم ایا خطر داره قرص ترنسید گرفتم ایا بخورم خطری برای بار دار شدن نداره لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین


