Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- anti tpo بالا
سلام و وقت بخیر . توآزمایشدمن anti tpo :44 بود رنج نرمالش زده کمتر از 35 میشه توضیح بدین یعنی چی؟؟؟؟
- قاعدکی
قرص انتی بیوتیک ریفپامین و داکسی سایکلین میتونه قاعدکی و عقب بندازه؟
- با سلام واحترام
خانمی هستم ۵۲ ساله به علت پرولاپس رحم یک سال پیش عمل هیسترکتونی آبدومینال انجام دادم، تخمدان ها رو هم برداشتم الان به مدت یک ماهه که لکه بینی دارم پیش دکتر خودم که رفتم معاینه واژینال که کردند گفتند هنوز بخیه جذبی تون جذب نشده واومدن یه کم از نخ جذبی رو بریدن که همراهش لخته خون هم بود و موقع بریدن نخ درد هم داشتم مشکل من در حال حاضر درد هنگام نزدیکی هست که قابل تحمل نیست در صورتی که این درد رو تو این یک سال که جراحی کردم نداشتم لطفا راهنمایم کنین
- هماتوم
سلام.هفته6بارداری هستم باسونوشکم دکترجنین رومشاهدنکردفقط کیسع زرددیدوگف هماتوم28×8دارم.خطرناکه
- خونریزی مثل پریود
سلام من امروز این ماه پریود شدم و۱۷ تمام ولی الان صبح از خواب بیدار شدم باز خون ریزی دارم یعنی ۲۹ این ماه الان این خونریزی عادت ماهیانه است یا چیه امکان حاملگی چطور
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟
- علت اختلالات متابولیک نوزاد چیست؟
سلام ببخشید ی سوال داشتم، باردارم سابقه بیماری در خانواده داریم که پدرم دیابت و چربی خون و فشار خون داره و عمل جراحی قلب باز کرده و مادرم هم فشار خون و چربی خون وکبد چرب و تیرویید داره فک کنم دیابت هم داره تازگیا، مادر شوهرم هم تا اونجایی که اطلاع دارم دیابت و فشار خون داره و چربی خون و دیگه اطلاع دقیقی ندارم که چه بیماری دیگه ای داره و از بیماریهای زمینه ای پدرشوهرم هم اطلاع دقیقی ندارم خودم کم کاری تیرویید دارم و تحت نظر پزشک لووتیروکسن ۵۰ روزی ی دونه نیم ساعت قبل صبحانه مصرف میکنم و پزشک هر دوماه دوز دارو رو طبق آزمایش تغییر میده، همسرم هم غلظت خون داره و چربی خون داره و دارو میخوره کبد چرب هم داره ولی دارو برا کبد چرب خیلی وقته نمیخوره با توجه به توضیحات اون دیابت و فشار خون و بیماریهای قلبی و تیرویید و چربی خون و کلا بیماریهایی که عرض کردم ممکنه باعث بشه خدایی نکرده بچه مون اختلال متابولیک داشته باشه؟
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من خانم 34ساله 50روزه بودم سقط کردم باقرص ولی بعد 9روز سونو دادم گفتن بقایامونده پریودمم قطع شده میشه راهی جلوم بزارین نمیخوام کورتاژ کنم
- ممکنه حامله بشم یانه؟
سلام من ۱۴ سالمه ببخشید ی سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین میخواستم بگم ک من تقریبا ی ماه پیش با دوست پسرم رفتم بیرون اومد و بغلم نشست و ارضا شد میخواستم بگم این ممکن میشه که حامله بشم یانه؟ اما شلوارم پام بود .شلوار دوس پسرمم پاش بود هیچکدوم در نیاوردیم فقط اون ارضا شد بغلم بعد الان چند روزی هست ک از پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم خیلی نگرانم لطفا جوابم بدین😔😔😔🙏🙏
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر یه سوال داشتم اگه عفونت داشته باشیم وسنولگن انجام بدیم سنوتنبلی تخمک نشان بده ایاازعفونت یانه اثری داره عفونت؟
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- Kokeile reactoonz suositellulla kasinolla luotettava – Arvostelu.
Oletko etsimässä ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz voi olla juuri se mitä etsit.Esitellyt tunnettu pelistudio, reactoonz yhdistää uniikin pelimekaniikan ja korkean viihdearvon.Pelattavuus ja tunnelma Kuvittele hullunkuriseen universumiin, jossa sympaattiset avaruusoliot keräävät voittoja. reactoonz rtp vaihtelee hieman ja jännitys säilyy jokaisella kierroksella.Visuaalinen ilme ovat eloisat, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on energinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet reactoonz tarjoaa erikoisbonuksia, jotka voivat moninkertaistaa voitot. try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz? reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla. Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus turvallisessa ympäristössä.Yhteenveto ja mielipide Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli. Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan.
- بارداری
سلام خسته نباشید اگه کسی یبار سزارین کرده باشه برای بارداری دوم بخواد که طبیعی زایمان کنه اگه مشکلی نداشته باشه میتونه تحت نظر شما باشه؟برای زایمان حتما خودتون قبول میکنین یا ارجاع میدین جای دیگه؟
- نوزاد پسر
پسر من ۸ ماهشه الان دوشنبه صداش گرفته شدید جوری ک بزور نفس میکشه سرماخورده ابریزش بینی هم داره دکتر براش ازوترایمیسی و سیتریزین نوشته میخاسم بگم با این دوتا خوب میشه یا ببرمش پیش ی دکتر دیگ؟؟
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- لبیاپلاستی در منزل
سلام خسته نباشید.من ۲۲ سالمه و بخاطر لبیاهای نامتقارن دچار کجی ادرار شدم و بخاطر خجالتم نتونستم پیگیری و درمانش کنم.امکانش هست که خودم ببرمش و با نخ خیاطی بدوزمش و روش بتادین بزنم؟
- پریودی سخت
سلام وقت بخير 30سالمه مجرد من شش ماهي هست پريودي مثل قبل ندارم قبلا يك روز لك و بعد شروع پريودي الان طولانيه چهارتا پنج روز لك بيني دارم قهوه اي رنگ تمام حالات پريودي رو(اخلاقي،گر گرفتگي، بي حالي كمر درد شديد ،تپش قلب،بيخوابي .....) دارم تو اين چند زور !بعدم به سختي پريود ميشم تيره رنگ بريده بريده كلا مختل كرده زندگي رو واسم خسته شدم از اين وضع انواع دمنوش ها امتحان كردم تا راحتر پريود بشم فايده نداشت سونو و ازمايش هورمون دادم مشكلي نبود


