Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من یه دختر ۳۴ ساله هستم صورتم قبلا جوش زده بود ودکتر رفتم قبلا هم سابقه عقب افتادن پریوددارم ک دکتر گفت هورمونات بهم ریخته و قرص ترنسید اسید۲۵۰ داد خوردم الان دو ماهه ک پریود نشدم نظر میخواستم بودنم ازین قرصها میتونه باشه؟؟
- سلام دخترم تازه دنیااومده زبونش خیلی میاره بیرون علت چیه
- ترشحات سبز رنگ
ترشحات سبز رنگ داشتم. ی دوره فریکونازول تجویز شد خوب نشدم.بعدش مترونیدازول تجویز شد خوب نشدم. دوره بعد دوتا امپول سفتریاکسون همراه با قرص مترانیدازول مصرف کردم ک رنگ ترشحاتم عادی شد ولی همچنان دهانه واژنم درد داشتم.یک هفته بعد از اتمام داروهام مجدد رنگ ترشحاتم سبز شده. واقعا غیر قابل تحمل شده برام. راه حل درملن قطعیش چیه واقعا؟؟ لطفا راهنماییم کنید
- سرکلاژ
سلام من یک هفتس سرکلاژواژینال انجام دادم دردوخونریزی ولکه بینی نداشتم اما دیروز سنوواژینال شدم امروز یهو خونریزی کردم ممکنه خطرناک باشه؟
- قرص استرادیول
سلام من قرص استرادیول تادیروز صرف میکردم والان۳روزه خیلی کم لکه بینی قهوه ای دارم امکان داره ازمصرف قرص باشه باید۳۰خردادآزمایش بتامیدادم ولی ندادم چون نزدیکی هام دقیق روزهایی که دکترمیگفت نبودبااین حال امکانش هست باردارباشم؟؟قرص کلومیفن وآمپول دورناف وسینال آف هم زدم
- ضایعه ایزواکویی
در سونو برست راست در امتداد ساعت ۲در کنار نیپل ضایعه ایزواکویی ابعاد 2.5 * 6 دیده شد الان باید چی کار کنم ؟؟؟
- سلام خانم دکتر من 7س روزه سزارین شدم و هنوز آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه درد و سوزش دارم مشکلم چیه؟
- سوال بارداری
سلام دکتر من آمپول داریوپپتیل خارجی برام نوشته پیدا نکردم میتونم ایرانی شو داروخانه داره میشه ایرانی بگیرم
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر من امروز روز ۱۴پریودیمه چن روز قبل قرص لتروزول مصرف کردم امروز سونو رفتم تخمدان راستم ی فولیکول ۱۲ وتخمدان چپم ی فولیکول ۱۳.۵ویدونه ۲۶دارم امپول زدم امکان بارداری هس بااین وضعیت؟؟؟
- زنان
سلام خانم دکتر. ببخشید ۴ ماهه ازدواج کردم و اوایل موقع نزدیکی خون از بدنم میومد. رفتم دکتر گفت سپتوم انگار داری. بعد مجدد با همسرم رابطه داشتم اما خون نیومد .بنظر شما احتمال سپتوم هست؟ اگر هست چرا دیگر خون نیومد
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- درد بخیه سزارین بعد از یکسال
سلام از آخرین سزارینم حدودا یک سال و نیم میگذره امروز در محل بخیه هام احساس درد دارم کار سنگین هم نکردم آیا طبیعیه؟
- بارداری
سلام من 10روز بعداز پریود م رابطه بدون جلوگیری داشتم و در طی پریود قرص جلوگیری مصرف نکردم احتمال بارداری هست آیا بعداز 24ساعت قرص مصرف کنم تاثیر داره
- سلام خانم دکتر من ۴۱ سالمه تازه به این نتیجه رسیدم که بچه دار شم آیا میتونم ، میخوام واسه ویزیت پیش شما بیام و تحت نظر شما باشم
- بوی بد واژن
بوی بد واژن. و درمان ان ؟
- التهاب تخمدان
در سنوگرافی رحم التهاب تخمدان ها مشخص میشود یا خیر
- بطن
سلام ایا بطن جنین پایین میاد ودورسرش نرمال میشه در ماههای اخرص
- کیست ریز تخمدان
سلام وقت بخیر من یه مدت استرس شدید داشتم طوری که گفتن استرس پانیک داری تیروییدم کیست درآورد و همینطور کیس ریز تخمدان. الان که استرسم کم شده و حالم بهتر پریودیم دو ماه منظم شده بدون هیچ مصرف دارویی خواستم بدونم احتمال از بین رفتن خود به خود این کیست های ریز هست؟ و امکانش هست از استرس این کیست های ریز تخمدان به وجود اومده باشن؟
- درد جای بخیه
سلام طرف چپ زیر شکمم درد میکنه وقت خندیدن نشستن وبلند شدن ۵سال از زایمان دومم گذشته والان درد میکنه دلیلش چیه هر ۲ زایمان هم سزارین بوده
- چکار کنم پریود بشم


