Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام مدروکسی پروژسترون بدونم به من گفتن از روز ۱۶ فایدگی به مدت ۱۰شب شبی ۱عدد مصرف کنم اما نمیدونم از کیه مصرف کنم ۲۰مرداد ماه عادت پریود بود حالا از کیه مصرف کنم دارو راه ممنون
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر من یک دوستی دارم که در روستا زندگی میکنه و خودش امکان ارسال سؤالش را نداره و من سوال ایشان را از شما میپرسم دوست من وقتی ۱۸ سالش میشه تازه میفهمه که پرده بکارتی هم وجود داره به خاطر همین خیلی استرس میگیره و خودش خودش رو معاینه میکنه به این صورت که محل خروج خون قاعدگی یا همان واژن را باز میکنه البته آرام و حین این عمل درد و گرفتگی هایی هم احساس میکنه مثلا زیر شکمش درد میگیره یا همان محلی رو که باز میکنه درد میکنه حدود ۵ بار این عمل را تکرار میکنه تا این که بلاخره پرده را مشاهده میکنه و حین این عمل به هیچ عنوان چیزی وارد واژن نمیکنه حدود یه روز بعد معاینه خودش پریود میشه که ۳ یا ۴ روز طول میکشه و پریودش حدود یه هفته جلو میفته بعد از پریود که میخاد دوباره خودش رو معاینه کنه اون قسمت از بدنش ینی واژن اش به شدت منقبض شده و اصلا باز نمیشه خانم دکتر ایشان از شما چند سوال دارن ۱- آیا معاینه و باز کردن که با درد و گرفتگی همراه بود به پردش آسیب زده؟ ۲-ایا این خون ریزی به خاطره پریود بوده یا به خاطره آسیب به پردهبوده ؟ یا به خاطر باز کردن بدنش بوده ؟ ۳- علت این گرفتگی در واژن استرس است یا علت آسیب به پرده است ؟ اصلا طی این کارها که هیچ چیزی وارد بدنش نکرده احتمال آسیب به پرده وجود داره ؟ ابن را هم بگم بعد این ماجرا بیچاره آنقدر استرس گرفت که حتی حدود دو ماه از این ماجرا اصلا پریود نمیشد ممنون خانم دکتر با پاسخ به سوال ایشان یک روستایی را نجات دادین ایشان خیلی بابت این ماجرا نگران هستن سپاس فراوان
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه
- سلام من زمان پریودی دل پیچه از معقدم میگیره علتش چیست
- طولانی شدن پریود
سلام وقت بخیر
دوازده اردیبهشت پریود شدم هفت روز بعد کاملا پاک شدم وقتی رفتم حمام زیر دوش خونریزی کردم و تا الان بعد از گذشت یازده روز از شروع پریود خونریزی کم و بدون درد دارم.تا الان سابقه نداشته.۲۶ساله و مجرد هستم - سلام ببخشید من بار دوم هست که تخمک کشی میخوام کنم و قرص ال دی باید مصرف کنم روز دوممه و امروز بهم قرص دادن از کی باید شروع کنم بخورم قرص رو؟
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- سوال
سلام من وقتی به داخل واژن دست زدم قسمت بالاش از داخل یه چیز ریز مثل جوش کوچیک برآمده ریز حس کردم دو جا از واژن عفونت قارچی هم داشتم که دارو زدم آیا قارچن؟ نگرانم یا بیماری؟
- حالم خوب نیست
سلام خسته نباشید موقع رابطه با دوست پسرم بودم حین کار یهو یه حالتی شدم و تا خواسته ادرار کردم من فکر کردم ادرارم دستم در میره ولی با مثانه خالی هم همین اتفاق افتاد لطفاً بگید این خطر ناکه یا نه خیلی دل شوره دارم
- نازایی
سلام من کاهش ذخیره تخمدان دارم شوهرم هم مشکل واکتوزمی داره فقط هم از راه آی وی اف میتونم بار داربشم دوبارهم انجام دادم نشدم میخواستم براینکه ذخیره تخمدانم بالاتر بره باید چیکارکنم میشه راهنمایی م کنید ممنون میشم
- ارتباط سرفه کردن با هورمون پرولاکتین؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده گلوم عفونت کرده دارویی هم مصرف نمیکنم بخاطر ازمایش پرولاکتین ولی دارم هی سرفه میکنم میترسم رو جواب ازمایشم تاثیری بزاره میتونم با وجود سرفه کردن ازمایش پرولاکتین بدم ؟
- تست پاپ اسمیر
در تست گزینه absence of endocervical metaplastic cells تیک خورده خطرناکه ؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتون ممنون میشم اگه جواب بدین من ۳ ماه پیش زایمان کردم و ی ماه پیش پریود شدم الان ماهم کامل شده ولی هنوز عادت نشدم جلوگیری طبیعی هم داشتم ولی نمیدونم چرا هنوز پریود نشدم؟
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟
- در مورد پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم اما زمان پریودیم زیاد شده ایا بخاطر مصرف پودر گین اپ هست یا مسئله ای دیگر هست
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من یک کیست دارای یک پستای ظریف به ابعاد 56x46mmدر تخمدان سمت چپ دارم آیا با قرص ال دی یک دوره امکان از بین رفتکی هست چون برای بار دار شدن عجله دارم
- هزینه سزارین
سلام من گواهی از دکتر مغز واعصاب وهمچنین گواهی از دکتر ارتوپد دارم که زایمان من سزارین باشد آیا دراین صورت من اورژانسی محسوب میشوم وهزینه بیمارستان چقدر خواهد بود
- قرص اورژانسی
سلام . دیشب ساعت ۱۲ رابطه حفاظت نشده داشتیم و بلافاصله ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم. کودک سه ماهه دارم . تاریخ انقضای قرص 2023 بوده . دوباره بخورم ؟؟؟
- بیمارستانهای طرف قرارداد
آیا با بیمارستان فامیلی قرارداد دارن
- فیبروم
در کدام بیمارستان لاپاراسکوپی جراحی فیبروم انجام میدین؟


