Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من بیمارستات پرسیدم هزینه ی iuiرو اما گفتن بستگی ب دکتر شما داره ینی دکتر باید بگه ک چقد میشه خواستم بپرسم شما چقد میگیرن بابت iui
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۱ سالمه و مجرد و ۵روز پیش قاعدگیم تموم شد اما الان در سرویس یک لخته ی ترشحی قرمز تیره هنگام ادرار از بدنم خارج شد دلیلش چی میتونه باشه خیلی نگرانم ممنون از شما
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشین شدیدا خارش دارم و زیر شکمم هم درد میکنه.روزهایی که پریود نیستم ترشحاتم هیچ بوی بدی نمیده و عادی هستش ولی در روزهای پریودی مخصوصا اواخر که بصورت لک بینی هستش و خیلی طولانی هم میشه بوی بد احساس میکنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین بخاطر کرونا از حضور در مطب میترسم.
- کیست و فیبروم داشتم ودر ضمن نازایی دارم
سلام دکتر من کورتاژ کردم یکماه پیش و جواب پاتولوژی chronic active polypiod cervicitis هستش يعني چی ......بیماری من طبق این پاتولوژی چی هستش وایا خطرناک هست؟
- سزارین بعداز زایمان ناموفق
باسلام بنده دوما۶ ونیم سزارین شدم بچم در۴۱ هفتگی درشکمم مرده بدنیا اومد میخواستم بعداز ۳ماه اقدام کنم ایا براتون پیش اومده سزارین بافاصله ۳ماه
- بارداری
سلام دکتر خوب هستین خدا قوت من بیمار شما هستم من در اقدام به بارداری هستم آخرین موعد پریود من ۱۹تیر بود و به تجویز شما از خرداد ماهرماه هفته ای نصف قرص داستینکس میخورم امروز که ۱۹مرداد هنوز پریود نشدم و سیکل من ۲۹تا ۳۰روزه هست صبح امروز بی بی چک زدم منفی بود الان بنظر شما نیاز برم ازمایش بدم یا فعلا صبر کنم.ممنون میشم پاسخ بدید
- اقدام
من تنبلی دارم ۱۷.۸دکترم همش متفورمین میدن این ماه باعلائم بارداری رفتم ولی منفی بود باید۷آدرپریودمیشدم از ۱۵اذر لک بینی دارم البته ۲آذرم ز مدت ۲روز لک وترشح قهوه ای داشتم نمیدونم چکار کنم ایا شیاف سیکلوژست دردرمان تنبلی تخمدان موثره شمارو بخدا کمکم کنید
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - سلام من دوتا پسر داشتم لولمو بستم حلا میخام ایوی اف کنم میشه
- عقب افتادن قاعدگی
سلام ایا روزه گرفتن روز عقب افتادن پریودی تاثیر داره؟درد دارم یه وقتایی ولی پریود نشدم
- جواب کلپوسکپی
سلام وقت بخير جواب كلپوسكپي من -T-Zone area show acute on chronic cervicitis and endocervicitis with
reactiveepithelial changes. ميشه معني ش رو بفرماييد ممنون - هزینه عمل واژن
سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- تالاسمی
راه حل درمان کسانیکه بیمارتالاسمی هستن وعادت ماهیانه اولیه نشده وباقرص استروژن پروژسترون عادت میشوندچگپنه میتوان باردارشوند
- سونوگرافی با استفاده از برق اضطراری
در ادامه سوال قبلیم که عرض کردم با برق اضطراری سونوگرافی تو ۱۲ هفته و ۴ روز انجام شده اون سونوی ساده بود و سیاه و سفید، سونوگرافی آنومالی در ۱۸ هفته و ۵ روز هم ی بخشش سه بعدی و چهار بعدی بود و ی بخشش دو بعدی بود میخوام بدونم ممکنه به همین علت که با برق اضطراری کار میکنه جوابام غلط بشن؟ تورو خدا راهنمایی بفرمایید.
- قاعدگی نامنظم
سلام عزیز وقت بخیر من از کلاس هفتم که الان کلاس دوازدهم هستم پریودیم ها نامنظمه و کف پام همش داغه سونو هم انجام دادم هیچ مشکلی ندارم ولی نمدونم چرا اینطوریه الانم که الان ۴ ماهه نشدم از بهمن
- بیماری زنان
باسلام من تقریبا ی سالی میشه ک خونریزی دارم کلی آزمایش وسونودادم گفتن مشکلی نداری وقرص مجسترول ۴۰ دادن دارومصرف میکنم خوبم ولی مصرف نکنم خونریزی شروع میشه گفتن فقط استروژن خونم پایینه ب نظر شمامشکلم چیه خسته شدم
- فیبروم رحم
سلام وقت بخیر فیبروم ۵ سانتی اینترامورال با اثر فشاری روی اندومتریوز دارم با درد و خونریزی در ایام پریودی دکتر زنان آمپول تریپتورلین ۳/۷۵ هر ۲۸ روز به مدت ۳ ماه دادند دو تا از آمپولها رو تزریق کردم اما همچنان لکه بینی دارم آیا عوارض دارو هست یا خیر
- اقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکار محترم خانم دکتر نزدیکی برای باردارشدن هرچندساعت بهترین زمان برای تولیداسپرم هست که انجام شود واینکه درچرخه ی ۳۰روزه ازچه روزی شروع به نزدیکی برای باردار شدن کنیم
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید


