Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم احتمال بارداری در صورتیکه نزدیکی در روز اول عادت ماهانه صورت گرفته باشد چقدره؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من چند وقتیه که پریودیم نامنظمه و یکسال و نیم پیش یدونه سقط داشتم.سونو گرافی دادم مشکلی نداشتم. رفتم دکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون رو دادن تا چه مدت باید از این قرص استفاده کنم؟؟ این قرص از بار داری جلوگیری نمیکنه؟؟ واگه اقدام به بارداری کنم با خوردن این قرص جنین سقط نمیشه؟؟؟
- انقباض شکم در خواب در هفته۲۸
سلام وقت بخیر،ببخشید من ۲۸ هفته و ۵روزمه،موقع بلند شدن از جام شکمم سفت میشه،تازگیها توی خواب از درد شکم بیدار میشم چندثانیه میگیره بعدآروم میشه،هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میذارم آمپول بتامتازون هم زدم،به نظرتون طبیعیه؟باید چکار کنم😔پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- جواب ازمایش
سلام ،میخواستم بگم باردارم و در ازمایش ادرارم کریستال بمقدار کم یا few دیده شده،و موکوس به مقدار manyو پی اچ ادرارم ۵ ثبت شده ایا مشکلی هست و از ۱۹ سیکل بعد اقدام ترشح زرد و بدون بو و لیز داشتم که الانم دارم ایا مشکلی است
- باسلام واحترام من الان20ساله ازدواج کردم ولی بچه دارنمیشم چندبارشدم ولی سقط شدالان ۷ساله دیگه باردارنمیشم بخداپیش هرمامایی رفتم میشه بگین چیکارکنم ایاباردارمیشم یانه
سلام من ترشح سفید داشتم یکم و ۳ روز به پریودم مونده آیاباردارم یا نه راهنماییم کنید لطفا
- قرص آسپرین
سلام و وقت بخیر. چون سابقه سقط داشتم دکتر آسپرین روزی یک عدد تجویز کردن, فراموش کردم که امروز آسپرین خوردم یا نه, ایرادی داره؟
- بارداری
سلام من سیکل قاعدگی یه ماهایی ۲۸ روزه هست یه ماهایی هم ۳۰ روزه یا ۲۶ روزه پریودم در روزای ۴ پاک میشم اما روز ۶ پریو دم رابطه داشتم و شک دارم اسپرم وارد بدنم شده بعده رابطه خیلی از من خون اومد تا دوروز لک داشتم پاک شدم الان ۲۹ روز گذشته پریود نشدم دلیلش چیه قبلنا کیست داشتم بهم میخورد اما ۳ ساله منظم پریود میشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر یک سوال داشتم
رابطه قبلیم بدون کاندوم بوده و سه بار اب منی داخل ریخته ولی فرداش پریود شدم
ایا احتمال حاملگی هست هنوز؟ - لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- نیش زنبور زرد
سلام من در ماه هفتم بارداری هستم و زنبور انگشت دستم را نیش زده وهمینطور پهلوی راستم را با بچم خطری داره حساسیت هم دارم؟؟؟
- قلب جنین
سلام وعرض ادب خانم دکتر شرف الدین در سونوی مرحله دوم نوشته قلب با نمای طبیعی چهاره حفره ای و همچنینthree-vessel view مشاهده شد این عبارت three-vessel viewچه معنای دارد?ممنون از شما
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- بارداری
سلام خسته نباشید من مریض شما هستم.۶هفته باردارم برام کپسول فرنوژست۲۰۰رو تجویز کردین و گفتین شیاف کنم از داروخونه گرفتم ولی شبیه شیاف نیس مثل کپسول روکش داره میخواستم بدونم اشتباه بهم دادن یا نه؟جلدشم بنفشه.و اینکه یه سوال دیگه: برای چی باید این کپسول و مصرف کنم اخه سونوم خوب بود دکتر گفتن مشکلی نداری
- قرص دوفاستون
سلام عادت ماهانم نامنظم بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داد سه ماه مصرف میکنم به نظر شما تا کی باید استفاده کنم
- قرص سرما خوردگی در تخمکگذاری
سلام وقت بخیر من امروز روز تخمکگذاری هس یعنی الان روز ۱۴ پریودیم هس .قرص سرما خوردگی خوردم ایا برا تخمک گذاری اثر میکنه
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- نحوه ی خوابیدن در سه ماهه سوم بارداری
با سلام. اینکه می گویند که در سه ماهه ی آخر بارداری، هنگام خواب برای تغییر وضعیت از مثلاً پهلوی چپ به پهلوی راست، باید حتماً بنشینید و سپس به پهلوی راست دراز بکشید تا بند ناف جنین را خفه نکند، صحت دارد؟ باید حتماً نشست و بعد تغییر وضعیت داد یا اینکه می توان به پشت خوابید و سریعاً تغییر وضعیت داد؟
- ازمایش بارداری
سلام.خسته نباشید.من سی ام مرداد تاریخ پریودمه.برای بارداری هم اقدام کردم میخواستم بدونم ازمایش خون روز سی ام انجام بدم نشون میده اگ حامله باشم؟
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید من حدود1ماه بیش یاشایدم بیشتر بانامزدم رابطه داشتم ولی دخول داشتم ولی به گفته نامزدم آب منعی نریخته وبعداز2 هفته بی بی چک زدم منفی بود ولی خیلی چاق شدم آیا امکان دارد باردارباشم


