Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
سلام من ازمایش هرومون دادم ذخیره تخمدان کمه دکتر بهم قرص ابواست داده الان دوماه مصرف میکنم ولی هنوز باردار نشدم
- بارداری
من همه علایم بارداری رو دارم دوهفته ام به پریودم مونده دلدرد وکمر درد وپادرد تیر کشیدن لثه هام بشدت هم خسته وبیحوصلم حتی نبض شکمی هم دارم بنظرتون باردارم ممنون میشم ج بدید
- زایمان طبیعی
سلام جنینم سفالیک شده شما لگنو معاینه میکنید و اگه مناسب باشه زایمانو انجام میدید؟ چون بعضی ها به شدت بخیه میخورند و درد میکشند. خیلی استرس دارم خانوم دکتر ایکاش همون بریچ میموند😞😞😖
- بکارت
سلام من پریود بودم و اسهال میگیرم بدون اینکه متوجه بشم نوارم یکم کثیف میشه و چون فقط هندونه خورده بودم میرم دسشویی میبینم دونه هندونه دفع کردم و روی نوار ممکن اون دونه به هایمنم اسیب بزنه خانم دکتر؟چیزی مثل اینا که اتفاقی پیش میاد میتونه باعث پارگی یا خراش بشه؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- سنوگرافی
درسنوگرافی انجام شده از رحم وضمائم سایز رحم(فوندوسرویکال)درمقطعساژیتالحدود۶۰*۳۰mmموقعیتانمیدلایناست اکویمیومترهموژنمیباشد ضخامتاندومترحدود۵mmاندازهگیری شد تخمدان راست با سایز۳۵در۲۵mmبایکفولیکول ۲۳mmوتخمدانچپباسایز۴۱در۱۵mmدارای فولیکول های کوچک میباشد لطفانتیجهاین سنو روبرسیکنیدممنون.
- عفونت
سلام من ۱۸ سالمه و برای مدتی نسبتا طولانی درگیر عفونت واژینال بودم رفتم دکتر زنان و به من قرص مترونیدازول
پماد کلوتریمازول
و کپسول داکسی سایکلین دادند استفاده کردم و واقعا تمام علائم برطرف یا خفیف شد ولی بلافاصله بعد از قطع شدن دارو ها، (یعنی حدود یه هفته دارو مصرف کردم)
علائم دوباره برگشت خواستم بپرسم اگه دوباره همین دارو ها رو تهیه کنم و مصرف کنم خوب میشم؟
یا به داروی دیگه ای نیاز هست سوزش موقع ادرار واقعا اذیتم میکنه و موقع استفاده از اون دارو ها خیلی راحت شده بودم ولی باز برگشت اگه راهنماییم کنید ممنونتون میشم
بخاطر شرایط کرونا یکم میترسم برم دکتر - عفونت رحم
من دیروز تست پاپ اسمیر دادم
هنوز جوابش آماده نشده،
ولی دکتر زمان گرفتن معاینه گفت عفونت دارم، آنتی بیوتیک و پماد واژینال دالاواگ ۲ درصد و کلوتریمازول ۱ درصد و قرص فلوکونازول برام نوشت.
از دیروز نگرانم همش.خواستم ببینم جای نگرانی داره؟ آیا امکان داره تست پاپ اسمیرم مشکلی داشته باشه؟ هیچ علامتی نداشتم فقط برای غربالگری رفتم - پرده
سلام خسته نباشین ببخشید من دوروز پیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و تا یه جایی به داخل رفت و وقتی ک دردم گرفت و داد زدم بیخیال شد برای شستن خودم ک رفتم خون حالت لخته اومد و بعدش ک به دسشویی رفتم از خون اومد میخاستم ببینم پردم از بین رفته و من باید چیکار کنم😔
- سلام خسته نباشید
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با قرص ال دی از قرص های لاغری هم مصرف کنم تاثیری روی عملکرد قرص ال دی نداره .میتونم از قرص های لاغری هم استفاده کنم یا نه ممنون.
- آی یوآی
سلام وقتتون بخیر.من۳۹سالم دوتادختردارم برای سومی درحال اقدامم ۵بارآی یوآی کردم البته تععیین جنسیت که ناموفق بوده عکس رنگی رحم وآزمایشام سالم.هردوره هم ۳ تا۴فولیکول غالب دارم.همسرم روزی که قراربودآی یوآی کنیم نصف قرص سیلدنافیل مصرف میکرد میخوام بدونم این قرص تاثیری درناموفق شدن آی یوآی دارد؟باتشکرازشما
- تعیین جنسیت
میخواهم پسر دار شوم،از چه روشی ،صد در صد میشه استفاده کرد؟
- شماره تماس
با سلام شماره تماس یا ادرس مطب را برام بفرستین
- احتمال بارداری بدون دخول
سلام من یه رابطه بدون دخول داشته اکم و باکره هستم و در حال حاضر خیلی استرس دارم که مایع پیشاب امکان بارداری داشته باشد یا خیر تورو خدا یه چیزی بگید توی هر کجای سایت رو میخونم میگن احتمال دارد.
- سونوگرافی
سلام.عبادات شما مقبول درگاه حق.. اگر کسی تاریخ آخرین پریود خود را فراموش کرده باشد.. و بخواهد طبق سونوگرافی بفهمد که چند هفته است آیا در روش سونوگرافی هم باید 9ماهو9روزو9ساعت را صبر کند تا بچه بدنیا بیاد.. یا چون از زمان لقاح سن بچه را تشخیص میدهند.. سن بارداری کمتر میباشد؟
- زیبایی واژن
سلام خانم دکتر من میخوام ژل تزریق کنم ک واژنم یکم بزرگ تر شه ۲۳سالمه متاهلم برای تیرگی هم راحی هست؟؟ هزینشم اگر بگید ممنونم
- مدروکسی پروژسترون و توده سینه
وقت بخیرر میخواستم سوال بپرسم که قرص مدروکسی پروژسترون برای من که توده و پلی کیستیک سینه هم دارم مضر نیست؟ تجویز این دارو درحال حاضر برای اندرمتریوز هست
- سونوگرافی
هفته پنجم بارداري ديسدواي نامناسب يعني چي؟؟؟
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم


