Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بازشدن جای سزارین
دکتر جان،من ده سال پیش برای بار دوم سزارین کردم البته دو سانت پایین تر از جای برش قبلی انجام شد،مدت سه ماه بود ک درد شدید داشتم سونو انجام دادم ک گفتن 8میلیمتر در برش سزارین باز شده ولی مایعی بیرون نزده ،به نظره شما درمان به چ صورت انجام بشه بهتره؟
- دو فاستون
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا مصرف هم زمان دو فاستون و متفورین ( شب ها دو ساعت بعد از غذا ) ایرادی ندارد ؟ با تشکر از پاسخگویی شما .
- هموراژی ساب کوریونیک
سلام من هفت هفته امروز رفتم سونوگرافی ساک حاملگی نرمال بود وصربان قلب جنین منظم ولی گفتن هموراژی ساب کوریونیک حدود ۱۰ درصد کنار ساک دیده شده اگه میشه راهنماییم کنید نگران شدم
- سقط جنین
سلام .من یک دخترم که پرده دارم اما باردار شدم از مایه ی انزال .الان چه داروی مصرف کنم سقط بشه وایا ب پرده اسیب میرسه؟
- قرص آهن
سلام خانم دکتر خوب هستین؟ آیا قرص آهن رو بعد از زایمان باید مصرف کرد؟ شما فقط مولتی و کلسیم تجویز کردین. لازم هست آهن رو هم مصرف کنم خونریزیم هنوز تموم نشده و امروز 18 امین روز هست با سپاس فراوان
- بارداری
سلام من دوقلوباردار بودم و هفته ۲۷زاژمان زودرس گرفتم و متاسفانه جنین ها نموندن.میخواطتم بدونم ممکنه بارداری بعدی بارداری موفقی داشته باشم؟و ممکنه هست که دکتر در بارداری بعدی سرکلاژ انجام بده؟ طول سرویکس در کل ۲۷هفته بالای ۳۰بود .یکم استرس بارداری بعدی رو دارم که بازم برام زایمان زودرس اتفاق بیفته و سزارین هم شدم
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- قرص سیبل
من میخواستم پریودم به تعویق بیفته قرص سیبل خوردم چند روز بعد از شروع مصرف سیبل لکه بینی دارم چکار کنم قطع بشه
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- کلومیپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟ خانم پنج ماه بارداری هست
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- مشکلات جنین
سلام من در هجده هفنتگی بارداری هستم در غربارگری اول ریسک بارداریم یک در هزار بود ودر غربارگری دوم آزمایش غربارگری خوب اومد ولی در سنو بهم گفتن در سرش دو تا کیست داره واکوژن روده هم داره یعنی خیلی خطرناکه
- سلام من کیست تخمدان دارم کیست ریز دکتر برای قرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین آیا راسته
- ایا ضربه به رحم خطرناک است؟
سلام وقت بخیر توروخدا منو راهنمایی کنید من 16سالمه و امروز توی مدرسه دوستم به شوخی ضربه زد زیر نافمم و بالای مثانم ک همون رحم است یکم بعدش من درد پریودی در کمر و شکمم حس کردم و پریود شدم ولی لکه، و دوران پریودم هم هست یعنی توی این چندروز باید میشدم ولی الان که اومدم خونه کمرم درد میکنه و زیر دلم یعنی جای ضربه
ممکن است بخاطر پریود درد داشته باشم؟ و خیلیی میترسم که خطرناک نباشه مثل نازایی و اینا لطفا منو راهنمایی - سلام خسته نباشید سقط جنین باقرص
الان ۴۰روز سقط کردم خونریزی هی کم می شه هی زیاد بالخته چکارکنم طبیعی هست یا ن
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- تشخیص دخول
باسلام وخسته نباشید ببخشیداگه امکانش هست وبخاطرخداوثواب تاجایی که اکانش هست منوراهنمایی کنید...میخواستم بدونم چطوری میتونم ازآخرین دخول وربطه زنم باخبربشم توزندگیم یه مشکل جدی دارم که یکسالونیمه زنم بادومادم توپست بانکش کارمیکنه وتواین مدت زندگیم پرآشوب شده وچندتاسوتی ازگرفتم که فهمیدم بادومادم رابطه داره والان ۷ماهه که باهام نزدیکی نمیکنه وهرسری یه بهونه ای میگیره میخواستم راهنماییم کنیدممنون
- سونو ان تی دوازده هفته
سلام وقت بخیر خسته نباشید در سونو ان تی نوشته شدهUmbilical cord در Three vessels دیده شده این یعنی چی ؟
- آی وی اف
با سلام خانم دکتر آی وی اف با جنین فریز بهتره یا جنین تازه. احتمال موفقیت آی وی اف برای رحم اجاره ای بیشتر از رحم خودمان در هر مرحله است


