Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
کاربر مخفی پرسید 4 هفته پیش سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود آیا ارتباطی بهم دارند؟ و چکار باید بکنم ؟
- بارداری
من سه روز پیش دو روز پریود بودم سر وقت پریود شدم من کلا سه روزه بودم ولی ایندفعه دو روز بودم که قطع شد و رابطه محافظت نشده داشتم که آب منی داخل ریخته نشد و الان بعد از پریودم لکه بینی دارم و کمر درد ینی ممکنه باردار باشم؟؟؟
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- نازایی
سلام خانم دکتر یه بار هم پرسیدم من سه سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم تو دو مرحله،بعد مرحله آخر دکتر عملم گفت برو ۴ ماه اقدام کن ،اگه باردار نشدی دوباره بیا پیشم،البته تنبلی تخمدان هم دارم،بعد دیگه من اقدام نکردم و نتونستم برگردم تهران،بعد۲ سال که اقدام کردم البته تحت نظر دکتر شهرستان خودمون الان یه سالو نیمه اقدامم دارو هم خوردم ،خیلی از سیکل ها هم تخمک داشتم ولی باردار نشدم تو عکس رنگی گفتن یکم از سپتومم مونده تو فوندوس،به نظرتون به خاطر این سپتومه که باردار نمیشم؟؟؟ به نظرتون اون موقع که دکتر گفته بعد ۴ما اگه باردار نشدی برگرد پیشم خاسته دوباره عملم کنه؟؟؟ به نظرتون برم واسه عمل،خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنید شرایط رفتن به تهران و عمل رو ندارم ،شوهرم سالمه،یعنی اصلا من پیش شوهرم نگفتم قبلا عمل کردم ،تو ازدواج قبلی عمل کردم،یعنی حتی اگه بگن عمل کن نمیرم پیش دکتر عمل قبلیم
- سقط جنین
من ۲۳ مهر سقط جنین داشتم از اون قضیه سقط حدود سه هفته میگذره ولی همچنان شکم و زیر شکمم ورم داره و حس میکنم هی بیشتر میشه سونوگرافی رحم انجام دادم و سقط جنین کامل بوده و چیزی داخل رحمم وحود نداشته دلیل ورم شکم و زیر شکمم چیست؟
- تخمدان سمت راستم ضربه خورد و در ام ار ای سمت راست هیپوفیز ادنوم مشخص شد. ایا به اسیب و ضربه مربوط است؟
- خونریزی شدید و بی سابقه
سلام خانم دکتر عزیز نزدیک به دوماه هست که دچار خونریزی شدید شدید البته پریودم قطع نشد و دوماه طول کشید ابتدا اندک بود الان نزدیک ۱۵ روزه که لکه های لخته بزرگ دارم و شبها خیلی بدتر آیت بگونه ای که کاملا خیس می سوم ۴۰سال سن دارم و اولین بار است که این مورد را تجربه میکنم داروخانه بدون نسخه پزشک سیتپروتن کامپوند تجویز کرد لطفا بگویید چه کنم
- کانسر دهانه سرویکس
آیا دختران باکره و مجرد امکان ابتلا به کانسر دهانه رحم دارند؟
- قرص های جلوگیری ازبارداری
سلام من برای اولین بار دیروز قرص دروسبلا خوردم ولی پریود نیستم..داخل بروشور قرص نوشته از روز اول پریود شروع به مصرف کنید...ولی من از دیروز ک پریود نبودم شروع کردم ...میخواستم بدونم چیکار کنم الان؟مصرف قرص همینجوری ادامه بدم؟مشکلی پیش نمیاد؟یعنی اگه الان رابطه مخافظت نشده داشته باشم از بارداری ایمن هستم؟لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم
- دوفاستون
سلام تنبلی تخمدان دارم pcoالن برای تنظیم دوره ها دوفاستون مصرف می کنم یه سالی میشه ایا با خوردن این قرص ها میشه باردار شد یعنی کمکی می کنه واینکه اگه قطعش کنم دوره هام مرتب نمیشه یه مقدار شکمم زیاده قد 153وزن 169می خوام اگه بشه دوباره حامله شم دوتا بچه دارم قبلا کلومیفن مصرف کردم متولد 64 هستم باتشکر از صبر وحوصله شما عزیز
- نازایی
سلام .من ۲۴ساله ام چسبندگی لوله های رحم دارم . رفتم دکتر . گفتن باز نمیشه باید برداشته شه . باید عمل جراحی کنیم . چسبندگی شدید داشت . گفتن اگه چسبندگی به لگن رسیده باشه لوله هاروبرنمیداریم وقطع میکنیم که عفونت به رحم نرسه که اگه ای وی اف انجام دادم بگیره بعداها اگر دردشکم زیاد شد دوباره جراحی باز انجام بدن لوله هاروبردارن ولی باریسک الان مشکل یوبوست گرفتم گفتن جای روده هاروتنگ کرده برای همین خونریزی هم الان یک ماه دارم بعضی وقت شدید بعضی وقت هم لکه بین دردکمر پای شدید هم دارم که گفته ازلوله رحم خواستم بدونم ایا برداشتن لوله مشکلی برای کمرم وپام میاره یانه خواهشنا اگرتونستین جواب بدین باتشکر
- باسلام من دکتر بهم پماد دالاواگ تجویز کرده من زخم معده وتنبلی روده دارم می تونم استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید
- مصرف ژلوفن بعد از قرص اورژانسی
سلام قرص ژلوفنوو 3 ساعتو نیم بعد از قرص اورژانسی خوردم اثر قرص اورژانسیرو از بین نمیبره؟؟
- چکار کنم پریود بشم
- قرص استرادیول
سلام ببخشید من روز 5 انتقال چند ساعت قرص استرادیولم رو با تاخیر خوردم،مثلا بجای ساعت6 عصر 10 شب خوردم.آیا باعث عدم لانه گزینی میشه ؟
- درباره قرص اووبوست سوال داشتم. من سی وشش سالمه و قصد بارداری دارم. یک دختر هشت ساله دارم ولی قبلش دوبار سقط داشتم. میخواستن بدونم قرص اووبوست استفاده بکنم و از چه روزی استفاده کنم. چون شنیدم مکمل خوبیه و برای بهبود کیفیت تخمدان است
- توده هترواکو
با سلام توده هترواکو در قدام تنه رحم خطرناک است؟چیکار باید بکنم
- بارداری دوم
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.من چند ماه بعد سی و هشت سالم تمام میشود.همسرم به شدت تمایل به فرزند دوم دارد.اما من احساس میکنم از هیچ نظر چه جسمی چه روحی آمادگی ندارم.بارداری اولم بسیار سخت و فرزندم علیرغم هوش بسیار زیاد،خیلی بهانه گیر و حساس است.ممکنه کمکم کنید.من تا کی فرصت بارداری دارم.آیا با این عدم تمایل میتوانم باردیگر یک مادر دلسوز برای فرزندم باشم.واقعا سردرگم شدم. متشکرم.
- هماتوم
سلام خانوم دکتر عزیز هماتوم یا همون لخته خون پشت جنین به چه علت به وجود میاد ؟ایا راهی وجود داره که از به وجود اومدنش جلوگیری بشه؟
- نامنظمی پروئید
سلام من یک ساله اقدام به بار داری کردم در سه ماه اخیر پروییدی من نامنطم شده به طوری که ده روز پاک هستم ودوباره پروئید میشم وده روز ادامه میابد.الان ده روز پاک بودم والان شش روزه لکه بینی دارم.این برای چیه باید چیکار کنم ایا خطر داره قرص ترنسید گرفتم ایا بخورم خطری برای بار دار شدن نداره لطفا راهنمایی کنید


