Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- سلام خانم دکتر وقت بخیر خانمی هستم ۳۶ساله ومتاسفانه دچار ناباروری ثانویه ۱۱ساله اقدام کردم اوایل اقدام عکس رنگی رحم گرفتم که چیز خاصی نگفتن پیگیر بودم همیشه پریودی پردرد داشتم که وقتی به دکتر میگفتم میگفتن عادیه چند ماه پیش به اسرار خودم دوباره عکس رنگی گرفتم که مشخص شد لوله ها هیدرو سالپنکس هستن وشدت سمت چپ بیشتره که باز هم دکتر تشخیص نداد دلیلش چیه و گفت تنها راه برداشتن لوله ها وای وی اف هست وقتی گفتم هزینه اش رو ندارم گفتن پس بیخیال بچه شو به پیشنهاد خواهرم دیروز عکس رو بردم پیش دکتر دیگه ای که ایشون هم همین رو گفتن فقط گفتن دلیل مشکل اندرومتیوز هست و اگه لوله ها برداشته نشه ممکنه زمینه بیماری های دیگه ای فراهم بشه من از ناراحتی فراموش کردم بپرسم چه بیماری ای ولی باسرچ متوجه شدم در صورت درمان نشدن ممکنه تبدیل به سرطان تخمدان ،رحم ویا سینه بشه میخواستم بپرسم اندرومتیوز گذشته از ناباروری چه مشکل دیگه ای ایجاد میکنه ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام میخواستم بدونم بعد از تزریق سومین امپول واریو پپتیل تا چه مدت در فاز یایسگی موقت هستم
سلام من این ماه برای قطع خونریزی های طولانی امپول واریو پپتیل زدم ولی بعد از ده روز سر موعد پریود شدم علتش چیه میشه راهنماییم کنید جایگزینی چی مصرف گنم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- عفونت و انقباض
سلام و وقت بخیر. من 27 هفته باردارم و بارداری دومم هست. از حدود یکهفته اس دچار انقباض شدم و گاهی زیر دل و کمرم دردمیگیره. البته چند وقتیه ترشح زرد رنگ رقیق باحجم نسبتا زیاد دارم دکتربهم ازیترومایسین داد اما بعد از قطع دارو دوباره برگشت میخوام بدونم چیکارکنم عفونتم رفع بشه و همچنین انقباضم ؟ اینم بگم که بارداری اولم هیچ مشکلی نداشتم. پیشاپیش ممنون از پاسختون
- پزشکی
سلام دکتر خسته نباشی.دخترم ۱۱ماهشه دقیقا ار دوماهی گلوش خلط داره و خس خس زیادی میکنه مخصوصا موقع شیر خوردن . شیر خشکی هم هست رفلاکس داره.ببلاک ۲ بهش میدم. ماهی یک بارم میرم ویزیت میکنم ولی فایده نداره . ازیتروماسین تا حالا بهش ندادم خواستم از شما خواهش کنم حداقل یه شربت یا یه آنتی بیوتیک معرفی کنید برام ک بهش بدم ممنون میشم.
- سوال در مورد بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم و پریود نامنظم دارو مصرف کردم و دوره ام تنظیم شد و سر ۱۴ام پریود میشدم حدود ۱۰روزی هست عقد کردم و در این مدت رابطه جنسی نداشتیم و دخول و انزال هم نداشتیم اما همسرم عادت داره لخت کنارم بخوابه منم ۱۱روزه دوره ام عقب افتاده امکان بارداری هست؟
- آیا باردارهستم
با سلام وخسته نباشید.من یک آمپول ۳ ماهه ضد بارداری برج۹ سال گذشته زدم.باید برج ۱۲ مجددا تزریق میکردم ولی نخواستم.الانم یک ماه بیشتر شده که روش جلوگیری نداشتم.از زمان تزریق آمپول تا الان هم پریود نشدم.چند روزی هست که زیر دلم درد داره خواستم ببینم چه کار کنم.با تشکر
- مایع کلدوساک
سلام مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد یعنی چی حداقل 8فلیکول در تخمدان راست و10فولیکول در تخمدان چپ با سایز 6و5م.م درت راست و15و10م.م. در تخمدان چپ دیده شده یعنی چی
- تیروئید و قرص ضدباردارى
بنده 28ساله هستم.3ساله ازدواج کردم.اخيرا آزمايشاتى دادم که درآن تيروئيد کمکار داشتم.بعداز مراجعه به پزشک غدد ايشان مجددا آزمايش نوشتند.بعد از دريافت نتيجه گفتند که تيروئيد فعلا نياز به دارو ندارد.جواب سونو مشکوک به تخمدان پلى کيستيک بودم که پزشک برايم قرص ضدباردارى از روز5تا25پريودى تجويز کرده.الآن دوازدهمين قرصم راخوردم..حدود 9يا10 ماه ديگر قصدباردارى دارم. پزشک غددگفته اين دارو را استفاده کن و3ماه بعد باجواب آزمايشات مراجعه کنم.آيا لازم است به پزشک زنان مراجعه کنم يا بهمين روال ادامه دهم? ضمنا بنده شاغل به شغل وکالت وبسيار پراسترس هستم.لفا راهنمايى بفرماييد متشکرم
- فیبروم
سلام.ایا با فیبروم ۴۰در ۴۷ خارج از رحم میتوان باردارشد؟
- کیست بارتولن
- تنگی واژن
منظورم ترمیم بکارت نیس خانم دکتر با این عمل دهانه واژن به حالت اولیه برمیگرده؟
- سلام من باردارم دندان درد خیلی شدید دارم چیکارکنم
- سوال من پایین فراموش کردم بگم سوزش ادرار هم داشتم و ته نشین تو ادرار میدیدم در سنو نوشته بود وجود ذرات ازمایش دادم عفونت نداشتم فقط اگزالات بود و گفتن کلیه هاتم خوبه، خواستم بدونم از طریق واژن اگه پاره بشه قسمت بالاش ربطی به مثانه داره و اصلا این جریان ربطی به این مشکل داره
- ذخیره تخمدان*
سلام، ۴۰ سالمه ذخیره تخمدانم ۰/۳۹ احتمال بارداری وجود داره ؟
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- لکه بینی بین پریود
ممنونم که پاسخ سوال بنده را دادید.بله پستان من بعداز دوماه ازشیر گرفتن فرزندم هنوزکمی با فشار شیر دارد. شما فرمودید همین باعث لکه بینی بنده شده .حالا باید چه کنم؟
- کیست تخمدان درمویید
باسلام من۴۳سالمه متآهلم یک ماه پیش عمل کیست تخمدان وچسبندگی انجام دادم حالابعدازیک ماه دوباره سونوگرفتم گفتن که دوباره کیستت عودکرده ولی دکترم میگه نه کیست نیست راهنماییم کنیدتوروخدا
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم


