Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
دوره ی دوم استفاده از قرص دوفاستون،در روز ۱۵ از مصرف قرص پریود شدم ادامه بدم خوردن قرص رو ،۵ تا مونده رحم بزرگ،کیست دهانه رحم دارم
- خارش واژن عفونت قارچی
سلام خانم دکتر،اینجانب دارای 36 سال سن،متاهل و دارای 3 فرزند هستم. اوایل بهمن ماه 99 سقط جنین داشتم (جنین کمتر از 40 روز) بعد از آن هنگام ادرار درد داشتم،برای رفع درد یک ورق کپسول سفالکسین 500 مصرف کردم که با آن دردم کمتر شد ولی بعد از آن دچار خشکی واژن و سوزش داخل رحم شد،به دکتر زنان و زایمان مراجعه کردم که بعد از انجام آزمایش خون و ادرار و معاینه واژن پزشک گفت که دارای عفونت جزیی از نوع قارچ هستید و داروهای سیپروفلوکساسین 500 و فلوکونازل 150 و مترونیدازول برای من تجویز نمود ولی الان 8 روز هست که از داروها مصرف کرده ام هیچ تاثیری مثبت نداشته و حتی با مصرف آنها دچار خارش مقعد شده ام. لطفا راهنمایی کنید من چکار کنم، آیا مصرف داروها را ادامه بدم یا قطع کنم؟آیا دلیل خارش مقعد که پیدا کرده ام مصرف همین داروها می باشد؟ آیا برای بهبودی و رفع خشکی واژن و سوزش دارویی دیگر باید مصرف کنم ؟ سپاسگزارم
- سلام من ۲۳ ساله و نزدیک چهار ساله ق ص ال دی میخورم ولی الان میخام قرص رو قطع کنم چند روز نخوردم و الان خونریزی دارم باید چیکار کنم.؟
سلام من ۲۳ ساله و نزدیک چهار ساله ق ص ال دی میخورم ولی الان میخام قرص رو قطع کنم چند روز نخوردم و الان خونریزی دارم باید چیکار کنم.؟
- ورم کردن جای بخیه بعداززایمان دوم ودردکشیدن آن
سلام خانوم دکترخسته نباشی. بعداززایمان دومم چندماه بعد بخیه زایمان از داخل ورم کردودردشدیدی داشتم جوری که موقع نزدیکی دردوکمی سوزش دارم به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی کردم ولی به نتیجه نرسید گفت باید ام آ رآی بشی خواستم بدونم به چه پزشکی بایدمراجعه کنم برای نوشتن ام آ رآی؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید ..من دوماه هست که درگیر تنبلی تخمدان شدم و از ۱ مهر پودر اینوفولیک روزی یه ساشه مصرف کردم و ماه پیش لتروزول رو از شب سوم سیکل تا هفتم مصرف کردم و روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۴ و ۱۵ داشتم و چند عدد زیر ده و روز ۱۴ سیکل دو عددhcg تزریق کردم ولی ۱۸ روز بعد پریود شدم و مجدد روز چهارم سیکلم به دکتر مراجعه کردم سونوگرافی شدم ولی یه عدد فولیکول زیر ده و یک عدد کیست ۲۴ میلی متری داشتم و دکتر۲۱ عدد قرص LD داد که از شب پنجم سیکلم شبی یه عدد بخورم ...اما هنوز ۶ عدد از قرص باقی مونده و من خیلی کم لک قهوه ای هم دیروزو هم امروزداشتم...حالا من باید چیکار کنم ؟ قرص رو ادامه بدم یا نه؟ بنظرتون کیست با قرص ال دی برطرف شده؟ (آزمایش هورمونی ام ماه پی که تنبلی گرفتم روز سوم پریودی انجام دادم و جواب رو برای شما فرستادم گفتید خوبه)
- ضربه پا به پایین شکم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۵ سالم هست و دوستم با پا یک ضربه محکم به پایین شکمم و نقطه ی حساسی زد و الان بعد از دو روز پریود شدم و اینکه نقطه ضربه دیده شده دردش کمتر شده و به طور مداوم درد نمیکنه اما من نگرانم و ترسیدم ،میشه راهنمایی کنید مرسی
- علت
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- مصرف قرص استرادیول بعد از انتقال جنین
سلام خسته نباشید من هفته ۱۲بارداری هستم با روش ای وی اف روزی سه عدد استرادیول مصرف میکنم دکترم بهم توضیح نداد تاکی ادامه بدم باید تاکی ادامه بدم و چگونه استرادیول را قطع کنم دو عدد هم شیاف پروژسترون مصرف میکنم
- سلام،امروز۱۲روزاز انتقال من میگذره،اگه مثبت شد تاکی باید آمپول پرژسترون تزریق کنم؟
سلام خسته نباشین،امروز ۱۲ روزه که انتقال انجام دادم،اگه مثبت شد تا کی باید آمپول پروژسترون تزریق کنم،جای آمپولام سفت شده
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر آیا کسی ک سرویکسش کوتاه و شله موقعی ک با سرکلاژ شکمی کیسه آبش پاره میشه و موقع سقط نه سرویکسش باز شده سرویکش کاملا بسته هست آیا دلیل سقط همون نارسایی هست باعث شده کیسه پاره شده یا مشکل جایی دیگری هست
- عدم تقارن سینه
سلام وقتتون بخیر دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه و این کاملا در حالت عادی مشخصه و من این عیبو میپوشونم با اسفنج و...الان تو دوره کنکور هستم و تو این اوضاع آشفته ام که درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و ... و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم خواهش میکنم کمکم کنید توی مدرسه با مقنعه و توی خونم همیشه یه شال روی گردنمه فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم.
- بارداری و کبد چرب
سلام من کبد چرب ۱ به ۲ دارم . و اقدام به بارداری کردم . ایا مشکلی به وجود میاد برای جنین ؟
- تریپتورلین امپول امریکایی هست درمقاله ایی خواندم که درامریکا جمع اوری شده ایا حقیفت داده
بادرود وروزبخیر
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟
- احساس گیر کردن چیزی در گلو؟
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من تو قسمت پروگزیمال یک کیست حاوی اکوژن وسپتوم ودرقسمت لوب چپ اکوی هموژن دارم بنظرتون جراحی میخواد ؟خطرناکه؟؟باید برای جراحی ب چ دکتری مراجعه کنم؟
- Ivf
سلام خانم دکتر.خسته نباشید. من ۳۹ سالمه و سال ۹۱ لوله هامو بستم.سه تا زایمان سزارین داشتم.الان همسرم پیشنهاد عمل ivf رو دادن.آیا برای شرایط من این امکان وجود داره؟
- سوزش بخیه سزارین
سلام من حدود ۴۰ روز است سزارین شدم همچنان احساس سوزش در محل زایمان دارم تا چه زمانی سوزش ادامه داشته باشد طبیعی است وبرای بهبود سریعتر دارو وجود دارد
- سلام سقط جنین داشتم و برای ۲ هفته خونریزی داشتم الان سونو انجام دادم و گفته اکوژن هتروژن ۵*۱۰*۱۲ هستش ایا نیاز به ساکشن دارم!؟؟
- کیست اندومتریوز
سلام خانم دکتر عزیز ۸ماه پیش بخاطر کیست آندومتریوز داخل تخمدان لاپاراسکوپی شدم ۶ماه مدوام قرص جلوگیری خوردم الان ۲ماه یک فاصله ۷ روزه میگذارم که پریود بشم تواین دوماه پریودهام خیلی دردناک هست وشکم وروده هام درد میگیره ودر پریود هام لخته خون هست میخوام بدونم این طبیعی یا اینکه دوباره داره کیست به وجود میاد واینکه چکار باید بکنم ممنون که پاسخگو هستید
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
کدوم بیمارستان یا دکتر تو رشت زایمان طبیعی بعد ازیک زایمان سزارین رو قبول میکنن؟؟لطفا راهنمایی کنید


